Mrs D Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 I en begravelse kjæresten min var i tente flere seg enn røyk med en gang de var kommet ut av kirka. Og den som ble begravet døde av nettopp lungekreft. Litt upassende for de nærmeste syns nå jeg da. Syns det med røyk som du nevner er en del hakk verre enn solbriller, ja. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 I en begravelse kjæresten min var i tente flere seg enn røyk med en gang de var kommet ut av kirka. Og den som ble begravet døde av nettopp lungekreft. Litt upassende for de nærmeste syns nå jeg da. Au ja, den var drøy. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3250750.ece ''Videre skriver han at det vitner om manglende forståelse for hvilken sammenheng man er med i «når røyken blir tent på kirkegården eller på kirketrappen mens man ennå er del av en sørgeprosesjon».'' Mangler ikke på forståelse her i gården. De fleste begravelsene jeg har vært i tilhører min egen familie. Desverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.