Gå til innhold

Kristen og før ekteskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmmm - jeg vet sannelig ikke, jeg!

Diskuterer ikke akkurat dette med mine venninner (kristne og ikke-kristne) - hva de sier når de når klimaks :-D

Men det er vel en liten mulighet for at det var slik du antyder, at hun sleit veldig mellom lov/ikke lov, og at hun nøt det, men samtidig ikke klarte å fri seg fra tanken om at hun gjorde noe hun ikke skulle?

Du er fra Kristiansand, så jeg ville bare sjekke om du muligens hadde noen rare utsagn selv.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

10

• kristineiøstfold

8

• nick

5

• pusi

2

Skrevet

Bare for å klaregjøre. Må bruke i 8 dager når en starter opp utenom mensen. Har brukt p-piller i 9 dager nå. Dette var et engangstilfelle. Jeg hadde brukt p-piller i 4 dager da dette skjedde. Jeg ville at første gang når jeg hadde samleie så skulle det være best mulig opplevelse. Har hørt at kondom er som sjokolade med papir på. For kjæresten var det ok med kondom. Derfor tok jeg seddrepene krem inn i skjeden i tillegg til at jeg tok en angrepille like før penetrering. Det var deilig når jeg kjente han kom

''Bare for å klaregjøre.''

Så morsomt at du klargjør etter å ha kommet med så mange rare påstander. Til info: Jeg har vært seksuelt aktiv i over 25 år, og tror jeg vet noe om dette.

''Har hørt at kondom er som sjokolade med papir på. ''

Dette er bare tull, og noe som gutta prøver å få en til å tro. Sex med kondom kan være kjempedeilig, ikke minst fordi det er trygt.

''Derfor tok jeg seddrepene krem inn i skjeden i tillegg til at jeg tok en angrepille like før penetrering.''

Du har virkelig sikret deg på alle kanter...

''Det var deilig når jeg kjente han kom''

Det har jeg faktisk aldri kjent. Jeg hører og føler, men å kjenne spruten?

Og en kommentar til: Hvilken lege har du vært hos, som anbefaler å ikke følge bruksanvisningen på pillene? Jeg tror at man skal gi kroppen minst mulig hormoner, og at den pillefrie uka derfor er bra for kroppen. Dessuten er vel 15 år gamle jenter (spesielt de kristne), de som glemmer pillene minst. De har ihvertall mest å risikere med å glemme dem.

Gjest Ånei-ånei-ånei
Skrevet

Jeg trodde du hadde oppklart et mysterium fra min fortid. Jeg hadde sex med ei fra Kristiansand, og hver gang hun kom så skreik hun NEINEINEINEI. Alle vet at damene der har visse religiøse hang-ups, så da tenkte jeg at hun kanskje midt i ekstasen fikk noen rare, dette er ikke lov, tanker. A'la det at du ikke vil skrive ordet.

Nå får jeg bare fortsette å lure.

prust???

Morsomt - jeg var nemlig sammen med en mann fra Kristiansand for endel år siden, og han også hadde et nei når han kom. Stønnet "Ånei, Ånei, Ånei"; til å begynne med lurte jeg på om det var fordi han synes han kom fortidlig, men det gjorde han virkelig ikke - så jeg konkluderte med at det var dårlig samvittighet som lå bak.

Skrevet

Morsomt - jeg var nemlig sammen med en mann fra Kristiansand for endel år siden, og han også hadde et nei når han kom. Stønnet "Ånei, Ånei, Ånei"; til å begynne med lurte jeg på om det var fordi han synes han kom fortidlig, men det gjorde han virkelig ikke - så jeg konkluderte med at det var dårlig samvittighet som lå bak.

Hahaha, vi burde koblet disse to sammen, det hadde vært noe!

Gjest Ånei-ånei-ånei
Skrevet

Hahaha, vi burde koblet disse to sammen, det hadde vært noe!

*Knis*

Interessant å høre dem, i alle fall!

kristineiøstfold
Skrevet

''Bare for å klaregjøre.''

Så morsomt at du klargjør etter å ha kommet med så mange rare påstander. Til info: Jeg har vært seksuelt aktiv i over 25 år, og tror jeg vet noe om dette.

''Har hørt at kondom er som sjokolade med papir på. ''

Dette er bare tull, og noe som gutta prøver å få en til å tro. Sex med kondom kan være kjempedeilig, ikke minst fordi det er trygt.

''Derfor tok jeg seddrepene krem inn i skjeden i tillegg til at jeg tok en angrepille like før penetrering.''

Du har virkelig sikret deg på alle kanter...

''Det var deilig når jeg kjente han kom''

Det har jeg faktisk aldri kjent. Jeg hører og føler, men å kjenne spruten?

Og en kommentar til: Hvilken lege har du vært hos, som anbefaler å ikke følge bruksanvisningen på pillene? Jeg tror at man skal gi kroppen minst mulig hormoner, og at den pillefrie uka derfor er bra for kroppen. Dessuten er vel 15 år gamle jenter (spesielt de kristne), de som glemmer pillene minst. De har ihvertall mest å risikere med å glemme dem.

Tror nok legen veit hva han snakket om. At man gjærne kan hoppe over den pillefrie uken. Det står det også i bruksanvisningen.

http://www.kvinneguiden.no/magasin/helse/p-piller_uten_pause/36266

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...