Gå til innhold

En ting jeg lurer på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at mørke mennesker så og si er hvite på innsiden av hånden, altså håndflaten. Hvorfor? Slites fargen vekk, og i så tilfelle, hvordan hadde de sett ut hvis man slet på resten av huden på kroppen til en mørkhudet!?!?

Skrevet

Det er annen type hud der. Du blir heller ikke brun inni håndflatene eller på fotsålene, uansett hvor mye du soler deg. Har ingenting med å slite bort huden.

Skrevet

Det er annen type hud der. Du blir heller ikke brun inni håndflatene eller på fotsålene, uansett hvor mye du soler deg. Har ingenting med å slite bort huden.

Men hvorfor er det en annen type hud der?

Skrevet

Men hvorfor er det en annen type hud der?

Huden under føttene og inne i hendene er nok adskillig mer slitesterk enn huden ellers på kroppen, ellers ville vi vel fått gnagsår temmelig fort tipper jeg.

Skrevet

Jeg trodde forklaringen var så enkel som at man ikke har pigment i håndlatene eller under føttene...

Gjest busy beate
Skrevet

Jeg trodde forklaringen var så enkel som at man ikke har pigment i håndlatene eller under føttene...

En enkel og grei forklaring. Vi går for den:)

Skrevet

Det er fordi de står på alle fire når de blir sprøytelakkert.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er fordi de står på alle fire når de blir sprøytelakkert.

Du har ikke kommet lenger, nei....

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva mener du? Er det feil?

Skal vedde for at du stemmer frp. Dypere kan man ikke synke,

Skrevet

Skal vedde for at du stemmer frp. Dypere kan man ikke synke,

Kunne ikke falle meg inn. Jeg stemmer bare på ordentlige mannfolk, sånne som Erna.

Siv begynner å minne om Gro når man ser henne bakfra.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Jeg stemmer bare på ordentlige mannfolk, sånne som Erna.

Siv begynner å minne om Gro når man ser henne bakfra.

Godt det da;)

Tror selv at Erna er intelligent, men politikken liker jeg ikke.

Skrevet

Godt det da;)

Tror selv at Erna er intelligent, men politikken liker jeg ikke.

Tror ikke du finner mange fra Høyresiden her inne. En og annen FRP-slenger, Kristineiøstfold som stemmer KRF, deretter massivt AP og SV. Noen V.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror ikke du finner mange fra Høyresiden her inne. En og annen FRP-slenger, Kristineiøstfold som stemmer KRF, deretter massivt AP og SV. Noen V.

Vel, noen frp`er har slengt med sitt uvitende budskap her inne. Blir helt matt av dem. Omtrent like sørgelig som å stemme rødt;(

Som Aristoteles sa det: Middelveien er den gyldne vei.

Gjest lovinda lace
Skrevet

Vel, noen frp`er har slengt med sitt uvitende budskap her inne. Blir helt matt av dem. Omtrent like sørgelig som å stemme rødt;(

Som Aristoteles sa det: Middelveien er den gyldne vei.

Jeg stemmer Frp, og er stolt av det:) Finnes ikke værre enn sosialister og da spesielt SV'ere.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg stemmer Frp, og er stolt av det:) Finnes ikke værre enn sosialister og da spesielt SV'ere.

Vær stolt du;)

Til du biter deg selv i halen:(

Det kommer alle frp`er til å måtte gjøre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vær stolt du;)

Enig.

Etterhvert vil vel utopien i partiets program bli gjennomskuet.

Skrevet

Enig.

Etterhvert vil vel utopien i partiets program bli gjennomskuet.

Og den eneste måten å få til det på er at de får komme til makten, slik at folk får se selv....

Det nytter ikke å diskutere poltikk med Frp-ere. De minner meg om velgere av typen: Jeg skal stemme Høyre fordi Erna blir mobbet fordi hun er for tykk.

Gjest lovinda lace
Skrevet

Vær stolt du;)

Å hvorfor det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...