Gjest Moi moi Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Det er fordi de står på alle fire når de blir sprøytelakkert. LOL 0 Siter
Gjest partiet "hjemmesitterne" Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Jeg stemmer Frp, og er stolt av det:) Finnes ikke værre enn sosialister og da spesielt SV'ere. Det kunne jeg gjette ut fra nicket ditt. --- og ------ juba juba 0 Siter
Gjest groggas Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Huden under føttene og inne i hendene er nok adskillig mer slitesterk enn huden ellers på kroppen, ellers ville vi vel fått gnagsår temmelig fort tipper jeg. Jeg har aldri hatt gnagsår andre steder enn nettopp inni hender og på føtter jeg da. Hvor pleier du å få dine gnagsår? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg har aldri hatt gnagsår andre steder enn nettopp inni hender og på føtter jeg da. Hvor pleier du å få dine gnagsår? På hælen. Joda, jeg skjønner hva du mener - når jeg bruker mye skrujern eller går veldig lange turer med sko eller sokker som gnager så får jeg gnagsår inne i hendene eller på siden av føttene f.eks., men tenk hvor ille det hadde blitt om vi hadde hatt vanlig tynn hud der! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Det er fordi de står på alle fire når de blir sprøytelakkert. *knise* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.