Lotte :o) Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Birkebeinerrittet var som kjent, et 9-mils gjørmehull i år. Alt regnet blandet seg med ku- og saumøkk i løypa, og flere rittdeltagere er blitt syke. De fleste deltagerne var dekt av dritt fra topp til tå da de passere målstreken *urk* Nok en grunn til å ikke sykle i flokk med tusenvis av andre *s* http://www.nettavisen.no/nyheter/article2700786.ece 0 Siter
nick Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 NHD sier at de som liker avføringssex har store personlighetsforstyrrelser. Ergo, Birkengjengen er klin gærne. Jeg er bare _litt_ gal siden jeg har en forkjærlighet for analsex. Det synes jeg er bra å vite. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. september 2009 Forfatter Skrevet 4. september 2009 NHD sier at de som liker avføringssex har store personlighetsforstyrrelser. Ergo, Birkengjengen er klin gærne. Jeg er bare _litt_ gal siden jeg har en forkjærlighet for analsex. Det synes jeg er bra å vite. Dette var ikke postet på psykiatri, og birkendeltakerene hadde ikke sex i 9 mil ;-) Bra du føler deg ok selv, da ;-D 0 Siter
nick Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1252086556' post='4205991] Dette var ikke postet på psykiatri, og birkendeltakerene hadde ikke sex i 9 mil ;-) Bra du føler deg ok selv, da ;-D Nei, men de virket oppriktig lykkelig over å være dekket med dritt. Jomfru, jahajamennsann! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Synes ikke synd på dem; de VALGTE det jo selv! (Hi hi, har nettopp hatt en diskusjon om at enhver er ansvarlig for egne valg her i livet, og kunne ikke dy meg) 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Synes ikke synd på dem; de VALGTE det jo selv! (Hi hi, har nettopp hatt en diskusjon om at enhver er ansvarlig for egne valg her i livet, og kunne ikke dy meg) Hadde de visst hvordan forholdene skulle bli, kan det jo hende de hadde valgt om igjen? :-) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Hadde de visst hvordan forholdene skulle bli, kan det jo hende de hadde valgt om igjen? :-) Joda, ser den. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. september 2009 Forfatter Skrevet 4. september 2009 Nei, men de virket oppriktig lykkelig over å være dekket med dritt. Jomfru, jahajamennsann! Lysten er som kjent delt, noen liker det ene, osv.. ;-) *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.