Gjest vil lære den Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Noen som kan hjelpe meg med denne enkle sangen mange håpefulle førsteklassinger lærer ved skolestart? Den begynner slik. Velkommen til skolen, vi synger alle mann ' 'for her skal vi lære ..... vi skal leke, spille og osv og...... og oså få tid til å tøyse littegrann 0 Siter
-ssi Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 I 1978 lærte jeg den slik: Velkommen til skolen vi synger alle mann, for her skal vi lære oss alt vi ikke kan. Vi skal lese og regne og synge og tegne, og kanskje får vi tid til å tøyse litegrann. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 I 1978 lærte jeg den slik: Velkommen til skolen vi synger alle mann, for her skal vi lære oss alt vi ikke kan. Vi skal lese og regne og synge og tegne, og kanskje får vi tid til å tøyse litegrann. Her på denne skolen, her er det veldig bra. Vi leker oss og har det fint og alle er så glad, både de som går i første og de som er de største, liker seg på skolen i ............. (navn på stedet). 0 Siter
Gjest vil lære den Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk til dere begge:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.