Gå til innhold

Charlotte Isabel Hansen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, egentlig :-) Hans Olav Brenner:

http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article3012250.ece

En stor programleder for alle som er interessert i litteratur.

Jeg har sett ham! Har sveipet innom det programmet en gang eller to, kom jeg på når jeg så bildet av ham.

Men som sagt - jeg følger ikke med på noe på TV for tiden. Har tenkt å få med meg Brennpunkt nå i høst, men har ikke kommet helt i gang ennå.

Skrevet

Jeg likte hodejegerne godt, i hvert fall!

Ja - nå har jeg lest Hodejegerne. Den hadde jo en del bestialske detaljer (som Nesbøs bøker ofte har) - men det var drive i den, og litt annerledes enn en del andre spenningsbøker/krimbøker jeg har lest :-)

Anbefales!

Skrevet

Jeg ser ekstremt lite på TV.,Har ikke hørt om det programmet.... :-(

Burde jeg skjemmes nå...?

Jeg får med meg det programmet så ofte jeg kan. Som en liten motvekt mot alt det lette og meningsløse. Det er en verdifull liten halvtime for meg:-)

Skrevet

Liker du "Bokprogrammet" på NRK 1 på tirsdager? Jeg synes programlederen er fantastisk :-)

Er så frekk at jeg slenger med innom her jeg, men jeg sjokkerer vel ingen når jeg sier at jeg ser på Bokprogrammet? :-) Fantastisk programleder også, Hans Olav:-)

Skrevet

Er så frekk at jeg slenger med innom her jeg, men jeg sjokkerer vel ingen når jeg sier at jeg ser på Bokprogrammet? :-) Fantastisk programleder også, Hans Olav:-)

Det er ikke frekt i det hele tatt:-) "Bokprogrammet" er en perle av et program, og Hans Olav Brenner er en fantastisk programleder:-)

Programmet går ganske sent på kvelden, og regnes vel for å være ganske smalt. Allikevel ingen bombe at akkurat du ser på det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...