Gå til innhold

Interiørtips - kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det en som våknet her - send meg gjerne noen bilder du så snakkes vi på mail i morra kveld. :o)

Hehe;) Skal få tatt bilder idag og få sendt en mail i løpet av helga :)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

16

• morsan

13

• candyqueen_83

12

• peppermyntete

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den var fin :o) Skal man ha fritthengende blir det mye å vaske uansett :o)

*vil ikke høre* ;)

Skrevet

Min svoger jobba som hvitevaresjef i noen år og sier han aldri ville kjøpt vifte på IKEA. Må vel bare stole på ham ;) Jeg er flink til å vaske hus, så kanskje vi "overlever" stål eller svart vifte ;)

Du overlever :) Med egnet middel er ikke stål noe verre å holde rent enn noe annet.

Skrevet

Du overlever :) Med egnet middel er ikke stål noe verre å holde rent enn noe annet.

Tips til middel?

Skrevet

Tips til middel?

Jeg bruker Electrolux stålrens og en tørr klut og vips er alt skinnende blankt :)

Skrevet

Tips til middel?

Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe

Skrevet

Jeg bruker Electrolux stålrens og en tørr klut og vips er alt skinnende blankt :)

Hmm.. Vet ikke om vi har prøvd electrolux sin. Syns det er så kjipt med masse fingermerker bare man er bortpå :o(

Skrevet

Ja, ikke sant :P

Skrevet

''Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe''

Grei innrømmelse;-)

Skrevet

Hmm.. Vet ikke om vi har prøvd electrolux sin. Syns det er så kjipt med masse fingermerker bare man er bortpå :o(

Prøv den. Fingeravtrykk blir det på alt, bruk håndtak der det finnes ;) Eneste aber er at du ikke kan bruke feks oppvaskkluten med annet middel til å tørke over eller noe spraygreier, da blir det gjerne litt skjolder. Så du må frem med middelet og kluten. Jeg ser ikke noe stor problem med det i grunnen, jeg bruker ulike vaskemidler i andre sammenhenger også.

Skrevet

''Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe''

Grei innrømmelse;-)

Sannheten skal frem ;)

Skrevet

Prøv den. Fingeravtrykk blir det på alt, bruk håndtak der det finnes ;) Eneste aber er at du ikke kan bruke feks oppvaskkluten med annet middel til å tørke over eller noe spraygreier, da blir det gjerne litt skjolder. Så du må frem med middelet og kluten. Jeg ser ikke noe stor problem med det i grunnen, jeg bruker ulike vaskemidler i andre sammenhenger også.

Vi har ingen håndtak så det blir noen merker. Og bikkja står og slikker på de nederste skuffene. Lekkert :o)

Skrevet

Vi har ingen håndtak så det blir noen merker. Og bikkja står og slikker på de nederste skuffene. Lekkert :o)

Kanskje bikkja ikke liker Electrolux stålrens og slutter med slikkinga si ;)

Skrevet

Kanskje bikkja ikke liker Electrolux stålrens og slutter med slikkinga si ;)

Det hadde vært noe :o)

Skrevet

Sant nok ;) Jeg lurer på hva som kommer når stål blir "ut"?

Skrevet

Sant nok ;) Jeg lurer på hva som kommer når stål blir "ut"?

Ja si det du, trender er vanskelig å spå. Kanskje det brune, grønne og rustrøde vender tilbake, grøss. Jeg har selv hatt mitt stål i 5 år og synes fortsatt det er utrolig fint :)

Skrevet

Ja si det du, trender er vanskelig å spå. Kanskje det brune, grønne og rustrøde vender tilbake, grøss. Jeg har selv hatt mitt stål i 5 år og synes fortsatt det er utrolig fint :)

Stål er pent :) Jeg vokste opp med grønne hvitevarer ;)

Skrevet

Stål er pent :) Jeg vokste opp med grønne hvitevarer ;)

Jeg også! Mine foreldre har fremdeles et fungerende, grønt fryseskap i kjelleren.

Jeg stusset veldig over at det het "hvitevarer" når hverken oppvaskmaskin, komfyr, kjøl eller frys var hvite. Vaskemaskin og tørketrommel var forsåvidt i hvitt, selv om det også var en hvithet med modifikasjoner. Topp moderne var det i alle fall. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...