Gjest togli Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Nå var det en som våknet her - send meg gjerne noen bilder du så snakkes vi på mail i morra kveld. ) Hehe;) Skal få tatt bilder idag og få sendt en mail i løpet av helga 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 ;-) Denne typen liker jeg godt: http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.wimpel.no/images/Marketing/Products/AvtrekkKjokken/ARE-600IH.jpg&imgrefurl=http://www.wimpel.no/Produkter.aspx%3Fdocid%3D265%26pid%3D207&usg=__CF4IpaIFN889YXqY6I10Mty5QIM=&h=414&w=350&sz=34&hl=no&start=4&tbnid=HtBgjUeyHFIkvM:&tbnh=125&tbnw=106&prev=/images%3Fq%3Davtrekksvifte%2Bkj%25C3%25B8kken%26gbv%3D2%26hl%3Dno%26sa%3DG Den var fin ) Skal man ha fritthengende blir det mye å vaske uansett ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Den var fin ) Skal man ha fritthengende blir det mye å vaske uansett ) *vil ikke høre* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 *vil ikke høre* Det blir nok knallfint ) 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Min svoger jobba som hvitevaresjef i noen år og sier han aldri ville kjøpt vifte på IKEA. Må vel bare stole på ham Jeg er flink til å vaske hus, så kanskje vi "overlever" stål eller svart vifte Du overlever Med egnet middel er ikke stål noe verre å holde rent enn noe annet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Du overlever Med egnet middel er ikke stål noe verre å holde rent enn noe annet. Tips til middel? 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Tips til middel? Jeg bruker Electrolux stålrens og en tørr klut og vips er alt skinnende blankt 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Tips til middel? Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg bruker Electrolux stålrens og en tørr klut og vips er alt skinnende blankt Hmm.. Vet ikke om vi har prøvd electrolux sin. Syns det er så kjipt med masse fingermerker bare man er bortpå ( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe Ja, ikke sant 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe ''Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe'' Grei innrømmelse;-) 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Hmm.. Vet ikke om vi har prøvd electrolux sin. Syns det er så kjipt med masse fingermerker bare man er bortpå ( Prøv den. Fingeravtrykk blir det på alt, bruk håndtak der det finnes Eneste aber er at du ikke kan bruke feks oppvaskkluten med annet middel til å tørke over eller noe spraygreier, da blir det gjerne litt skjolder. Så du må frem med middelet og kluten. Jeg ser ikke noe stor problem med det i grunnen, jeg bruker ulike vaskemidler i andre sammenhenger også. 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 ''Og vips i dette tilfellet betyr da selvsagt at jeg gnir og gnir hehe'' Grei innrømmelse;-) Sannheten skal frem 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Prøv den. Fingeravtrykk blir det på alt, bruk håndtak der det finnes Eneste aber er at du ikke kan bruke feks oppvaskkluten med annet middel til å tørke over eller noe spraygreier, da blir det gjerne litt skjolder. Så du må frem med middelet og kluten. Jeg ser ikke noe stor problem med det i grunnen, jeg bruker ulike vaskemidler i andre sammenhenger også. Vi har ingen håndtak så det blir noen merker. Og bikkja står og slikker på de nederste skuffene. Lekkert ) 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Vi har ingen håndtak så det blir noen merker. Og bikkja står og slikker på de nederste skuffene. Lekkert ) Kanskje bikkja ikke liker Electrolux stålrens og slutter med slikkinga si 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Kanskje bikkja ikke liker Electrolux stålrens og slutter med slikkinga si Det hadde vært noe ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Du overlever Med egnet middel er ikke stål noe verre å holde rent enn noe annet. Sant nok Jeg lurer på hva som kommer når stål blir "ut"? 0 Siter
Gjest sulusa Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Sant nok Jeg lurer på hva som kommer når stål blir "ut"? Ja si det du, trender er vanskelig å spå. Kanskje det brune, grønne og rustrøde vender tilbake, grøss. Jeg har selv hatt mitt stål i 5 år og synes fortsatt det er utrolig fint 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Ja si det du, trender er vanskelig å spå. Kanskje det brune, grønne og rustrøde vender tilbake, grøss. Jeg har selv hatt mitt stål i 5 år og synes fortsatt det er utrolig fint Stål er pent Jeg vokste opp med grønne hvitevarer 0 Siter
peppermyntete Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Stål er pent Jeg vokste opp med grønne hvitevarer Jeg også! Mine foreldre har fremdeles et fungerende, grønt fryseskap i kjelleren. Jeg stusset veldig over at det het "hvitevarer" når hverken oppvaskmaskin, komfyr, kjøl eller frys var hvite. Vaskemaskin og tørketrommel var forsåvidt i hvitt, selv om det også var en hvithet med modifikasjoner. Topp moderne var det i alle fall. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.