Gå til innhold

Interiørtips - kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også! Mine foreldre har fremdeles et fungerende, grønt fryseskap i kjelleren.

Jeg stusset veldig over at det het "hvitevarer" når hverken oppvaskmaskin, komfyr, kjøl eller frys var hvite. Vaskemaskin og tørketrommel var forsåvidt i hvitt, selv om det også var en hvithet med modifikasjoner. Topp moderne var det i alle fall. :-)

Jeg skjønte heller aldri det med "hvitevarer" ;-)

Vi kan sikkert trøste oss med at det tross alt vare kulere med grønne hvitevarer enn sennepsgule ;-)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

16

• morsan

13

• candyqueen_83

12

• peppermyntete

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi kan sikkert trøste oss med at det tross alt vare kulere med grønne hvitevarer enn sennepsgule ;-)

Jeg hadde røde "hvitevarer", og det var faktisk ikke så ille når man innredet deretter:-)

Skrevet

Hehe, sant det. Sennepsgult er grusomt.

Farmor hadde brune/rustfargede hvitevarer. Ikke spesielt nydelig det heller.

Jeg har lest hele tråden og tror kjøkkenet ditt kommer til å bli kjempefint. Jeg har selv hvitt Abstrakt-kjøkken fra Ikea og er svært fornøyd med det. (Bortsett fra stålviften og at jeg angrer på at jeg valgte benkeplate i tre. De fellene ser det dog ikke ut til at du går i.)

God tur og lykke til! :-)

Skrevet

Jeg har lest hele tråden og tror kjøkkenet ditt kommer til å bli kjempefint. Jeg har selv hvitt Abstrakt-kjøkken fra Ikea og er svært fornøyd med det. (Bortsett fra stålviften og at jeg angrer på at jeg valgte benkeplate i tre. De fellene ser det dog ikke ut til at du går i.)

Det gjelder bare å passe seg så man ikke ender opp med et kjøkken som ligner på et utstillingslokale:-)

Skrevet

Jeg hadde røde "hvitevarer", og det var faktisk ikke så ille når man innredet deretter:-)

Røde retrokjøleskap er jo helt i vinden igjen :)

Skrevet

Takk for info :)

Hvorfor er du misfornøyd med benkeplata i tre? Jeg prøver å suge til meg mest mulig info her ;)

Skrevet

Vi hadde også "grønnevarer" en lang periode - metallic sådan;-)

Jeg syntes det var penere enn sennepsgule, men jeg husker foreldrene til en nabojente hadde bad med lyesgult porselen i servant + toalett, samt gulemaljert badekar. Jeg var litt imisunnelig og syntes vår hvite vask + badekar var ganske kjedelig...;-)

Skrevet

Jeg husker at jeg hadde hvite vegger, rødt og hvitt gulvbelegg, rødmalte skapdører og furuinteriør. Gardinene var i rødt, blått og grønt. Jeg husker det enda...for det var bare så lekkert den gangen :-)

Skrevet

Det gjelder bare å passe seg så man ikke ender opp med et kjøkken som ligner på et utstillingslokale:-)

''så man ikke ender opp med et kjøkken som ligner på et utstillingslokale:''

Det ordnes fort med en liten personlig touch, for ikke å snakke om rot på benken! ;P

Skrevet

''så man ikke ender opp med et kjøkken som ligner på et utstillingslokale:''

Det ordnes fort med en liten personlig touch, for ikke å snakke om rot på benken! ;P

LOL:-) Joda, du har et poeng der:-)

Skrevet

Vi hadde også "grønnevarer" en lang periode - metallic sådan;-)

Jeg syntes det var penere enn sennepsgule, men jeg husker foreldrene til en nabojente hadde bad med lyesgult porselen i servant + toalett, samt gulemaljert badekar. Jeg var litt imisunnelig og syntes vår hvite vask + badekar var ganske kjedelig...;-)

Hehe;)

Første gang jeg besøkte mannen min hjemme hos foreldrene hans (i 1987 tror jeg?) ble jeg mektig imponert over badet deres! De hadde gammelrosa badekar, vaskeservant og toalett. På gulvet hadde de gammelrosa vegg-til-vegg-teppe!!

Skrevet

Leste jeg ikke noe for en stund siden at fargede kjøleskap er på vei inn igjen, og ikke bare røde?

Skrevet

Jeg husker at jeg hadde hvite vegger, rødt og hvitt gulvbelegg, rødmalte skapdører og furuinteriør. Gardinene var i rødt, blått og grønt. Jeg husker det enda...for det var bare så lekkert den gangen :-)

Høres nesten kult ut nå også - kanskje minus gardinene ;)

Der jeg bodde fra jeg var ett til tre år gammel hadde vi oransje sofagruppe, oransje gardiner og knallgrønt gulvteppe. Dødsstilig ;)

Skrevet

Hehe;)

Første gang jeg besøkte mannen min hjemme hos foreldrene hans (i 1987 tror jeg?) ble jeg mektig imponert over badet deres! De hadde gammelrosa badekar, vaskeservant og toalett. På gulvet hadde de gammelrosa vegg-til-vegg-teppe!!

''På gulvet hadde de gammelrosa vegg-til-vegg-teppe!!''

Djiiizez! Trodde det bare var å finne på badet på visse hoteller i London....;-)

Skrevet

Leste jeg ikke noe for en stund siden at fargede kjøleskap er på vei inn igjen, og ikke bare røde?

''Leste jeg ikke noe for en stund siden at fargede kjøleskap er på vei inn igjen, og ikke bare røde?''

Tror jeg en gang nevnte at det sa seg selv - alt som er helt ute er snart på vei inn igjen ;)

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg!

Skrevet

''På gulvet hadde de gammelrosa vegg-til-vegg-teppe!!''

Djiiizez! Trodde det bare var å finne på badet på visse hoteller i London....;-)

Åh, nei da ;) Jeg husker jeg var mektig imponert :)

Skrevet

Høres nesten kult ut nå også - kanskje minus gardinene ;)

Der jeg bodde fra jeg var ett til tre år gammel hadde vi oransje sofagruppe, oransje gardiner og knallgrønt gulvteppe. Dødsstilig ;)

Gardinene var rålekre, bare så det er sagt:-) De var dyre og stoffet hadde en litt blank look, men var allikevel bomull. Jeg husker ikke lenger hva det stoffet het.

Rødt og orange...ok....Ikke min favoritt :-)

Skrevet

http://www.dinside.no/312685/sett-farge-paa-hvitevarene

Denne artikkelen er over tre år gammel, og hevder "Glem hvit plastikk og børstet stål. De hotteste hvitevarene setter farge på interiøret. "

Men det er jo ikke noe nytt fenomen at når "folk flest" begynner å få noe, enten det er stålkjøleskap eller annet, så er det allerede på vei ut....;-)

Skrevet

''Leste jeg ikke noe for en stund siden at fargede kjøleskap er på vei inn igjen, og ikke bare røde?''

Tror jeg en gang nevnte at det sa seg selv - alt som er helt ute er snart på vei inn igjen ;)

Ja, jeg så ikke at du skrev dette for jeg var opptat med linken i et annet innlegg over her, men poenget var akkurat det samme:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...