Gjest Flaskepåfyll Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Med meg kan det gå flere dager mellom hver gang, men regner det er pga. at jeg tar SSRI. 0 Siter
signaturløs Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 For meg er det sånn at det kan gå flere 10- år mellom hver gang jeg onanerer. Nærmer meg 100 år nå, så la oss si at jeg har gjort det tre ganger, så er vi innafor. 0 Siter
Colette Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Oi..er du sikker på at det er pga ssri? Og at du ikke er helt unormal? Det er viktig å forsikre seg om. 0 Siter
Gjest synes ikke jeg Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Oi..er du sikker på at det er pga ssri? Og at du ikke er helt unormal? Det er viktig å forsikre seg om. Er det så merkelig at det kan gå flere dager mellom hver gang en onanerer? Både med og uten medisiner? 0 Siter
Gjest katta spiste nicket mitt Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Lysten forsvant fullstendig da jeg tok cipralex, og kom ikke tilbake for fullt før fire måneder etter jeg hadde slutta helt med dem. Selvsagt har en ikke noe lyst til å onanere når en sitter sammenkrøllet i senga og gråter av angst heller, så en må vel se det litt i perspektiv. 0 Siter
Gjest aldri her Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 aldri er svaret her. har fast partner som oppfyller mine/våre behov. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 For meg er det sånn at det kan gå flere 10- år mellom hver gang jeg onanerer. Nærmer meg 100 år nå, så la oss si at jeg har gjort det tre ganger, så er vi innafor. Tjue ganger om dagen fordi jeg vil vise mine antidepressiver at de bare kan dra til helvete med å stjele lysta fra meg 0 Siter
Colette Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Er det så merkelig at det kan gå flere dager mellom hver gang en onanerer? Både med og uten medisiner? Det finnes vel ikke noe unormalt eller normalt i den sammenhengen? Alle får gjøre det som passer dem best, uten å måle det opp mot de verdiene som blir presentert i media til enhver tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.