Gå til innhold

Hvor ofte onanerer dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Flaskepåfyll
Skrevet

Med meg kan det gå flere dager mellom hver gang, men regner det er pga. at jeg tar SSRI.

Skrevet

For meg er det sånn at det kan gå flere 10- år mellom hver gang jeg onanerer. Nærmer meg 100 år nå, så la oss si at jeg har gjort det tre ganger, så er vi innafor.

Skrevet

Oi..er du sikker på at det er pga ssri? Og at du ikke er helt unormal? Det er viktig å forsikre seg om.

Gjest synes ikke jeg
Skrevet

Oi..er du sikker på at det er pga ssri? Og at du ikke er helt unormal? Det er viktig å forsikre seg om.

Er det så merkelig at det kan gå flere dager mellom hver gang en onanerer? Både med og uten medisiner?

Gjest katta spiste nicket mitt
Skrevet

Lysten forsvant fullstendig da jeg tok cipralex, og kom ikke tilbake for fullt før fire måneder etter jeg hadde slutta helt med dem.

Selvsagt har en ikke noe lyst til å onanere når en sitter sammenkrøllet i senga og gråter av angst heller, så en må vel se det litt i perspektiv. :P

Gjest aldri her
Skrevet

aldri er svaret her.

har fast partner som oppfyller mine/våre behov.

Gjest MedicNerd
Skrevet

For meg er det sånn at det kan gå flere 10- år mellom hver gang jeg onanerer. Nærmer meg 100 år nå, så la oss si at jeg har gjort det tre ganger, så er vi innafor.

Tjue ganger om dagen fordi jeg vil vise mine antidepressiver at de bare kan dra til helvete med å stjele lysta fra meg :P

Skrevet

Er det så merkelig at det kan gå flere dager mellom hver gang en onanerer? Både med og uten medisiner?

Det finnes vel ikke noe unormalt eller normalt i den sammenhengen? Alle får gjøre det som passer dem best, uten å måle det opp mot de verdiene som blir presentert i media til enhver tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...