Gjest SluttenPåAlt Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Kan ikke være så mange som sliter her inne. For dem som er deprimerte er natten den beste tiden å være våken på. Natten gir ro, mens dagen gir uro. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Er ikke helt enig med deg i det. Sliter veldig med å få sove og natten gir på ingen måte ro for min del. Kan forsovet ikke si at dagen er så mye bedre heller... 0 Siter
Gjest SluttenPåAlt Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Er ikke helt enig med deg i det. Sliter veldig med å få sove og natten gir på ingen måte ro for min del. Kan forsovet ikke si at dagen er så mye bedre heller... Enig med deg. På natten kommer de tunge tankene, men på dagen er det uholdbart. 0 Siter
Gjest nattarbeider Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Motsatt for de fleste, Natten er uro, tanker, tankekjør. Dagen er for de fleste langt bedre. Og selv om man sliter betyr ikke det at man sitter på dol. Noen har nattjobbing, andre får bare ikke sove, mange grunner til at man er her. 0 Siter
Gjest Meegan Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Enig med deg. På natten kommer de tunge tankene, men på dagen er det uholdbart. Da må du lete etter det positive. Livet kan være en kamp på forskjellige områder for de flest av oss. Unn deg å lese bøker som gir deg noe positivt, filmer som gjør deg i godt humør. Kom deg ut å gå. Søk profesjonell hjelp hvis du føler du trenger hjelp. Jeg tror at det alltid finnes noe postitivt man kan lete etter. Før du legger deg, takk for det du er takknemmelig for. Om det er et godt minne, at du er fysisk frisk, at noen var hyggelig mot deg i dag, og fikk deg til å føle deg bra. Dersom du føler at livet er tomt. Søk hjelp, slik at du finner ut hvordan du kan fylle det med noe du kan være fornøyd med. Også tenker jeg litt sånn: Hvis ikke verden vil gjøre noe for meg, kan jeg gjøre noe for verden? Tenk hvis alle som sliter og føler seg totalt unyttig, meldte seg inn i frivillighetssentralen, telefonhjelp for andre og slikt. Ønsker deg masse lykke til. Du er et menneske som er verdt noe, og fortjener å ha det bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.