Gå til innhold

Sen med å gå

Gjest mamzzzzzen

Anbefalte innlegg

Ja men sklisikre sokker var ikke oppfunnet på den tiden.

Mine barn er født om vinteren, og derfor begynte de å gå om vinteren, og på grunn av kunden måtte nødvendigvis ha strømper og sko på. Det var mer enn tretti kuldegrader om vinteren den gangen.

:-)

Min unge hylskriker bare han ser et par sko. Så jeg lurer på hvordan det skal gå når han må ha det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min unge hylskriker bare han ser et par sko. Så jeg lurer på hvordan det skal gå når han må ha det på.

Jeg har også en 1-åring som nektet å flytte på beina når han fikk på seg sko. Men han elsker å gå ute, så da han fikk lov til å gå ute så glemte han at han hadde sko... Nå blir han glad bare han ser skoene, for da vet han at han får ut en tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en 1-åring som nektet å flytte på beina når han fikk på seg sko. Men han elsker å gå ute, så da han fikk lov til å gå ute så glemte han at han hadde sko... Nå blir han glad bare han ser skoene, for da vet han at han får ut en tur...

Gutten min krøller sammen føttene når jeg prøver å ta på ham sko, så det er umulig å få dem på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...