Gå til innhold

Ikke akkurat en stol for unge folk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren, hva er aldersgrensen?

Du får ringe og spørre!

Skrevet

Du får ringe og spørre!

*HAHA*

Hadde vært kult om Elextra hadde ringt. I så fall skulle jeg likt å vite hva hun fikk til svar ;-)

Skrevet

Hehe, den var ikke fin hvertfall. Tviler på at så mange unge ville hatt den! ;P

Skrevet

*HAHA*

Hadde vært kult om Elextra hadde ringt. I så fall skulle jeg likt å vite hva hun fikk til svar ;-)

*knegg*

Skrevet

Hehe, den var ikke fin hvertfall. Tviler på at så mange unge ville hatt den! ;P

Nei, det er like greit å få fram først som sist at denne er nok bare gamliser som vil ha;-)

Minner meg om den gamle, utslitte stolen som faren til Frasier Crane insisterer på å ha stående midt i sønnens designerstue;-) (tv-serie).

Skrevet

Mistenker at det er deg selv som legger ut alle disse sprø annonsene, for moro skyld. :-)

Da må jeg virkelig gå inn for saken ved å registrere stadig nye mobbilnumre og ikke minst profiler på finn i en rekke ulike kommuner;-)

Skrevet

Tenkte på deg da jeg selv skulle legge ut tre- frie ting på Finn for litt siden, og ryddet SKIKKELIG før jeg knipset bilder, hehe. *Enn om morsan legger ut MINE ting på DOL??*, sant... :D Hadde jo vært _litt_ artig da!

Skrevet

Tenkte på deg da jeg selv skulle legge ut tre- frie ting på Finn for litt siden, og ryddet SKIKKELIG før jeg knipset bilder, hehe. *Enn om morsan legger ut MINE ting på DOL??*, sant... :D Hadde jo vært _litt_ artig da!

*knegg*

Jeg tenkte på det nylig selv, da jeg la ut noe på finn: Enn om noen på dol synes dette er komisk? ;-)

Skrevet

*knegg*

Jeg tenkte på det nylig selv, da jeg la ut noe på finn: Enn om noen på dol synes dette er komisk? ;-)

Hehe, hadde vært verdens beste practical joke for mannen din Mr. Finn ... ;)

Skrevet

Nei, det er like greit å få fram først som sist at denne er nok bare gamliser som vil ha;-)

Minner meg om den gamle, utslitte stolen som faren til Frasier Crane insisterer på å ha stående midt i sønnens designerstue;-) (tv-serie).

Haha, ja der sa du noe! Den stolen er ikke akkurat lekker den heller. ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...