Gjest Kvalm siameser Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Fikk beskjed på stasjonen om at toget mitt er erstattet med en buss. Nå nå jeg sitte her i flere timer, og veska mi er i bagasjerommet. Har noen et godt råd mot reisesyke, unntatt tabletter som jeg ikke har? 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 nå er vel dette litt sent, men et godt tips til senere er å sitte lengst frem i bussen, og få god oversikt fremover. Følg godt med på det som skjer langs veien. Ellers var jeg på lang busstur i sommer, og to av de som vanligvis var veldig plaget av reisesyke hadde fått tak i tyggegummi mot reisesyke, og magnetarmbånd til å ha på. Ifølge dem selv hjalp det veldig godt og hun ene som i utg.punktert takket nei til å bli med pga av reisesyken v ar strålkende fornøyd. armbåndene og tyggegummien går det jo an å ha i håndveska senere sånn i tilfelle. Dette hadde de kjøpt på apåoteket, riktignok i Sverige,, men de har det sikkert her også. 0 Siter
siameser Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Takk for tips, men bare tanken på tyggegummi ine i munnen er nok til å gjøre meg kvalm. Derimot virket mentoldrops ganske godt, typen ble nok kvalmere enn meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Fokuserer på senter i kroppen - like over navnlen, det hjelper! Forsøk om mulig også å se fremover. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Takk for tips, men bare tanken på tyggegummi ine i munnen er nok til å gjøre meg kvalm. Derimot virket mentoldrops ganske godt, typen ble nok kvalmere enn meg. tyggegummien skal bare tygges på i 15 minutter og så spyttes ut. Regner med at det er en form for medisin i den. Men man blir ikke groggy etterpå som man kan bli med reisesyketabletter. Fortsatt sitert fra medpassajer i sommer :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.