morsan Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Denne er artig:-) Du skal finne 50 titler på "dark movies". Noen lette, andre mer vanskelige. Jeg holder fortsatt på...;-) http://us.mms.com/us/dark/dark_game.jsp 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Artig? Klarer ingen jeg. Det er engelske titler ikke sant? 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Artig? Klarer ingen jeg. Det er engelske titler ikke sant? Ja, det er engelske titler. Jeg fant en del helt av meg selv, en del andre ved å sjekke på imdb.com, se lister over filmer på wikipedia osv,. Jeg har tatt pauser, da, og lagret status underveis;-) Jeg måtte imidlertid kaste inn håndkleet da jeg hadde kommet til 41-21 og google fram en fasttit for å finne de siste,-) Et par tips til filmer, for å se om du finner dem: Blue Velvet, Twelve Monkeys, Friday 13th, Seven 0 Siter
Orio Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Ja, det er engelske titler. Jeg fant en del helt av meg selv, en del andre ved å sjekke på imdb.com, se lister over filmer på wikipedia osv,. Jeg har tatt pauser, da, og lagret status underveis;-) Jeg måtte imidlertid kaste inn håndkleet da jeg hadde kommet til 41-21 og google fram en fasttit for å finne de siste,-) Et par tips til filmer, for å se om du finner dem: Blue Velvet, Twelve Monkeys, Friday 13th, Seven Finner ikke blue velvet. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Finner ikke blue velvet. Se m&m's-figuren nederst i trappa - har blå kjole på:-) 0 Siter
Orio Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Se m&m's-figuren nederst i trappa - har blå kjole på:-) Trodde ikke de figurene var med i oppgaven, at de bare var der som reklame. :- ) 0 Siter
Orio Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Se m&m's-figuren nederst i trappa - har blå kjole på:-) Vet du den engelske tittelen på Hitscock-filmen "Fuglene"? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Vet du den engelske tittelen på Hitscock-filmen "Fuglene"? http://en.wikipedia.org/wiki/Alfred_Hitchcock Kanskje du finner den her? 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Trodde ikke de figurene var med i oppgaven, at de bare var der som reklame. :- ) Hele greie er ment som reklame for m&m's Dark Chocolate - derfor "dark movies"...;-) Fuglene heter Birds (mulig med "the" foran - husker ikke helt hva jeg skrev) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.