Gjest sofifius Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Noen som vil anbefale steder å handle klær til gutter ca. 11-16 år? Litt ordentlige klær gjerne, ikke sånn kjip Cubus-fleece o.l. (selv om jeg har funnet fine ting der, altså, det er ikke det...). F. eks. gensere og hettejakker som ikke mister fasongen etter èn vask, og fine, nøytrale plagg i ull(blanding) uten skrikende mønstre. 0 Siter
Gjest usikker her Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Store guttestørrelser ala xxl, eller store gutter i alder? 0 Siter
laban Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Skikkelige fleeceplagg får du i sportsbutikker. Du skriver ikke hvor du bor, men i Osloområdet har Junior barneklær fem butikker med merkeklær for barn og ungdom. Det er ikke billig, men absolutt holdbart. Ytterklær har de ikke så veldig mye av, men ellers har de bedre utvalg enn mange av kjedebutikkene (som jo ofte har forsvinnende lite til denne aldersgruppa). http://www.junior-barneklaer.no/ Butikkene er listet opp under Kontakt oss. 0 Siter
Gjest ganske sikker her Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Store guttestørrelser ala xxl, eller store gutter i alder? Innlegget var nå ganske spesifikt når det gjelder den biten ''11-16 år.'' 0 Siter
Gjest sofifius Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Store guttestørrelser ala xxl, eller store gutter i alder? Ikke xxl, nei! Mine gutter er lange og tynne. ) Skrev "store" for å presisere at det ikke gjaldt barneklær opp til bare 8 år, som det finnes plenty av. 0 Siter
Gjest sofifius Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Skikkelige fleeceplagg får du i sportsbutikker. Du skriver ikke hvor du bor, men i Osloområdet har Junior barneklær fem butikker med merkeklær for barn og ungdom. Det er ikke billig, men absolutt holdbart. Ytterklær har de ikke så veldig mye av, men ellers har de bedre utvalg enn mange av kjedebutikkene (som jo ofte har forsvinnende lite til denne aldersgruppa). http://www.junior-barneklaer.no/ Butikkene er listet opp under Kontakt oss. Tusen takk! Skal sjekke ut denne. Ja, det er vanskelig å finne noe til guttene, synes jeg, jentene har mye mer å velge i. 0 Siter
laban Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk! Skal sjekke ut denne. Ja, det er vanskelig å finne noe til guttene, synes jeg, jentene har mye mer å velge i. Tips hvis du synes mye på JB blir i dyreste laget - prisene er litt i overkant hvis du ikke har flere gutter som arver av hverandre: Junior tømmer butikkene helt etter hver sesong, først med 30 - 50 prosent avslag, så med nesten alt til halv pris og til slutt kvart. Akkurat nå er det sommertøy til kvart pris. Da får selv det dyreste merketøyet anstendige priser. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg handler det meste på salg, ofte på sportsbutikk. Se på www.xxl.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.