Gå til innhold

Spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sulten jeg blir av å lese om middagene deres ;O) Nam Nam :o)

Snart slenge på ingediensene på pizzaen ellers "dør" jeg nok av sult..Hehe

Pizza er digg!

Sønnene våre syntes forresten at svinefiletene var vel sterkt krydra. Dattera sa "Sterkt! Deeeilig!" :-)

Skrevet

Jeg stekte fisk på panne med poteter og masse løk............veldig godt. I morgen skal jeg lage arabiske lammekoteletter med mye krydder, nord-afrikanske poteter og fylte tomater..............min venn tar med rødvinen.........Til dessert eplekake med vaniljeis og kaffe. Han kan få konjak hvis han vil, den hopper jeg over.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252179299' post='4206841]

Pizza er digg!

Sønnene våre syntes forresten at svinefiletene var vel sterkt krydra. Dattera sa "Sterkt! Deeeilig!" :-)

Maten skal jo smake litt :o)

Skrevet

På en lørdagskveld? Smak og behag :D

Skulle gjerne spist det på julaften også, men av hensyn til de andre står jeg over. Det er noe av det beste jeg vet.

Skrevet

Det ble hjemmelaget pizza med grov bunn hos oss i går kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...