Lotte :o) Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Så sulten jeg blir av å lese om middagene deres ;O) Nam Nam ) Snart slenge på ingediensene på pizzaen ellers "dør" jeg nok av sult..Hehe Pizza er digg! Sønnene våre syntes forresten at svinefiletene var vel sterkt krydra. Dattera sa "Sterkt! Deeeilig!" :-) 0 Siter
gad i mynona Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg stekte fisk på panne med poteter og masse løk............veldig godt. I morgen skal jeg lage arabiske lammekoteletter med mye krydder, nord-afrikanske poteter og fylte tomater..............min venn tar med rødvinen.........Til dessert eplekake med vaniljeis og kaffe. Han kan få konjak hvis han vil, den hopper jeg over. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1252179299' post='4206841] Pizza er digg! Sønnene våre syntes forresten at svinefiletene var vel sterkt krydra. Dattera sa "Sterkt! Deeeilig!" :-) Maten skal jo smake litt ) 0 Siter
Colette Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg har spist hjemmelaget kebab med bulgursalat. Nam :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 På en lørdagskveld? Smak og behag Skulle gjerne spist det på julaften også, men av hensyn til de andre står jeg over. Det er noe av det beste jeg vet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Det ble hjemmelaget pizza med grov bunn hos oss i går kveld. 0 Siter
Gjest TanteTaco Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 I kveld søndag -tacoooooooooooooooooooo! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.