Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg så netopp 3 rådyr ved Ulsrud T-banestasjon ::

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6640677.04899%26lon%3D603637.84214%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26id%3Da_10000334827%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Vet ikke helt om jeg burte ringe til noen, de kommer seg vel tilbake til marka selv? Det er jo ikke så langt akuratt ,men de var inne i ett godt bebodd område rett ved t-bane stasjon.

Ble litt redd for dem jeg, det er en ganske traffikert vei de må krysse om de skal tilbake til marka.. De var der ikke lenge og jeg så ikke helt hvor de gikk, fordi de forsvant bak noen trær.

Men de klarer seg vel?

Skrevet

De var på den grønne flekken til høyre for stasjonen, like stor som en fotballbane, og bart.

Skrevet

Ulsrud t-bane ligger jo rett ved Østmarka, ikke så rart det er rådyr i området. :)

Broren min og jeg ringte Viltnemnda da et rådyr hadde surra seg inn i noen ledninger i et skogholt bak huset hans. De kom og avlivet dyret, og begrunnet dette med at de sikkert måtte komme og avlive flere til høsten. Bestanden i Oslo hadde vokst seg altfor stor.

Skrevet

De var på den grønne flekken til høyre for stasjonen, like stor som en fotballbane, og bart.

''bart''

Trønderbart?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...