Gå til innhold

MGP Junior

pekkaline

Anbefalte innlegg

I kveld er kvelden min datter har ventet på. Sitter dine barn klare foran tv?

Datteren min er hos en venninne i kveld, koselig å se det sammen noren stykker. :) Titter vel innom jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal pine meg gjennom. Har lovet ungene å se det sammen med dem. :(

Hater MGP, juniorversjonen inkludert.

Du får sette deg til med noe håndarbeid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette deg til med noe håndarbeid. :)

Håndarbeid??? Hahahaha! Synes jeg ser det. :D

Jeg er verdens dårligste på denslags. Fullstendig talentløs. Har aldri strikka et plagg i hele mitt liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sønnen min sitter klar foran TV.

Riktignok ikke vår egen, for vi har ikke Viasat 4... Han har derfor ordnet seg kveldskos og overnatting hos en kompis.

For 10 år siden hadde nok datteren min fulgt med på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens dårligste på denslags. Fullstendig talentløs. Har aldri strikka et plagg i hele mitt liv. :)

Hihi, jaja, men du overlevde MGP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Her så vi på. Hadde fem unger i sofaen sammen med meg :) Dette må være første gang ingen hadde noen favoritt. Det var liksom det samme hvem som vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg er like god på håndarbeid som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like god på håndarbeid som deg ;)

Den rette vant i hvert fall:-) Selv om det er en lang og vond opplevelse å komme seg gjennom det programmet....Da foretrekker jeg faktisk 20 spørsmål som kom etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så vi på. Hadde fem unger i sofaen sammen med meg :) Dette må være første gang ingen hadde noen favoritt. Det var liksom det samme hvem som vant.

Men dere hadde det sikkert koselig. Egentlig er det jo best å ikke ha noen favoritt. Kjipt om de ikke vinner da. :)

Logge på nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi har sittet og sett. Veldig gøy for barna som er i "rette alderen". :-) Jørgen var en verdig vinner, synes mor.

Søt og flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Men dere hadde det sikkert koselig. Egentlig er det jo best å ikke ha noen favoritt. Kjipt om de ikke vinner da. :)

Logge på nå... ;)

Etter fotballkampen om noen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Den rette vant i hvert fall:-) Selv om det er en lang og vond opplevelse å komme seg gjennom det programmet....Da foretrekker jeg faktisk 20 spørsmål som kom etterpå :-)

Jeg synes det var veldig hyggelig, men mest pga barna. De var så glade, og det er ikke ofte snuppa på 4 er våken så lenge. Hun ba om å få legge seg rett før det var ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig hyggelig, men mest pga barna. De var så glade, og det er ikke ofte snuppa på 4 er våken så lenge. Hun ba om å få legge seg rett før det var ferdig :)

Ja, det er klart at det blir annerledes da:-) Jeg oppfatter det som et barneprogram. og derfor synes jeg det er litt rart at det går i beste sendetid på lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni- og femåringen overnatter hos kusinene sine på ni og tre i natt. De skulle se MGPJr og gleda seg stort :))

Tolvåringen var hjemme sammen med oss i kveld, men hun gadd ikke se GP, så pappaen fikk se landskamp på TV mens vi to koste oss med hver vår laptop og finn.no. Ble masse latter rundt bordet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...