avidi Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Han fikk en genser i sommer str 140, han kan bruke den, litt lang i ermene er den, men ikke verre enn at det går. Uansett er det vel ikke lenge før han kan begynne å bruke det da, han blir jo 10 år neste år. Han vokser iallefall, det skal være sikkert å visst! Dersom du har en e-postadresse jeg kan kontakte deg på skal jeg se hva jeg har av klær i str 140 så kan du avgjøre om det er aktuelt for deg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Slenger meg på laban og avidi - send meg en mail så skal jeg sjekke klesskapet til poden i morra, vet det er noe fravokst der som er fullt brukbart fremdeles. ) [email protected] 0 Siter
Gjest Ikke-fattiglus Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Vi er heller ikke særlig velstående, men en av grunnene til at vi greier oss veldig bra selv om jeg har svært redusert inntekt er nettopp fordi vi kjøper/får mye klær. Både til ungene og oss selv. På finn.no finner man masse, vi har ikke kjøpt ytterklær til ungene de siste 2 vintrene fordi vi får fått/kjøpt svært billig der. Du tenker veldig riktig, synes jeg, både av miljøhensyn men også av økonomiske hensyn. 0 Siter
Gjest Fattiglusa Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Dersom du har en e-postadresse jeg kan kontakte deg på skal jeg se hva jeg har av klær i str 140 så kan du avgjøre om det er aktuelt for deg. Eposten min er: [email protected]! 0 Siter
Gjest Fattiglusa Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Dersom du har en e-postadresse jeg kan kontakte deg på skal jeg se hva jeg har av klær i str 140 så kan du avgjøre om det er aktuelt for deg. Eh, jeg ga deg visst feil e-post, det skal være 74 bak fjellgeita, altså: [email protected]! Beklager om du har sendt mail og ikke fått svar altså... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.