Gå til innhold

Kjøpe brukte klær, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk en genser i sommer str 140, han kan bruke den, litt lang i ermene er den, men ikke verre enn at det går.

Uansett er det vel ikke lenge før han kan begynne å bruke det da, han blir jo 10 år neste år.

Han vokser iallefall, det skal være sikkert å visst!

Dersom du har en e-postadresse jeg kan kontakte deg på skal jeg se hva jeg har av klær i str 140 så kan du avgjøre om det er aktuelt for deg.

Skrevet

Slenger meg på laban og avidi - send meg en mail så skal jeg sjekke klesskapet til poden i morra, vet det er noe fravokst der som er fullt brukbart fremdeles. :o)

[email protected]

Gjest Ikke-fattiglus
Skrevet

Vi er heller ikke særlig velstående, men en av grunnene til at vi greier oss veldig bra selv om jeg har svært redusert inntekt er nettopp fordi vi kjøper/får mye klær. Både til ungene og oss selv.

På finn.no finner man masse, vi har ikke kjøpt ytterklær til ungene de siste 2 vintrene fordi vi får fått/kjøpt svært billig der.

Du tenker veldig riktig, synes jeg, både av miljøhensyn men også av økonomiske hensyn.

Gjest Fattiglusa
Skrevet

Dersom du har en e-postadresse jeg kan kontakte deg på skal jeg se hva jeg har av klær i str 140 så kan du avgjøre om det er aktuelt for deg.

Eposten min er: [email protected]!

Gjest Fattiglusa
Skrevet

Eh, jeg ga deg visst feil e-post, det skal være 74 bak fjellgeita, altså: [email protected]!

Beklager om du har sendt mail og ikke fått svar altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...