Lotte :o) Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Hvem er Maren? Er det Miss Universe du glaner på? ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Håper du tar feil. Hun synger en smule surt. Jørgen er min favoritt. Bøttevis med sjarm og "det lille ekstra". 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Helst bør vel Norge vinne i kveld;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Helst bør vel Norge vinne i kveld;-) *LOL* Maren er kanskje maskot? ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Håper du tar feil. Hun synger en smule surt. Jørgen er min favoritt. Bøttevis med sjarm og "det lille ekstra". Han var kjempesøt og sjarmerende. Fin stemme. 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Søt og flink jente, men noen burde ha hjulpet henne med sminken. IKKE særlig pent med så mørke/fargede øyenbryn på ei så lys jente + "tonnevis" med mascara. Ellers så synes jeg de unge var veldig flinke til å synge i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.