candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Har dere smakt den? Høres spesielt ut, men sikkert godt ) 0 Siter
Gjest Jordrotta Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Nam, høres godt ut! Hvor selger de det? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Høres definitivt _ikke_ godt ut! *urk* 0 Siter
Gjest hun som hilste i natta :) Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Nam, høres godt ut! Hvor selger de det? Er du Jordgutten from the othe night? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Nam, høres godt ut! Hvor selger de det? Kiwi hvertfall ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Høres definitivt _ikke_ godt ut! *urk* Hehe.. Tror nok de andre smakene er bedre, men det må jo testes etterhvert ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Ikke smakt den nei. Pizzasmaken skal være på pizza... Min mening. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Kjøpte en pose i dag, på Rema. Smakte godt, nesten litt søtt, men noe pizzasmak synes jeg ikke det var. Mer krydder lissom..det er kommet så mange nye typer potetgull og snacks at man greier snart ikke holde seg orientert... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Kjøpte en pose i dag, på Rema. Smakte godt, nesten litt søtt, men noe pizzasmak synes jeg ikke det var. Mer krydder lissom..det er kommet så mange nye typer potetgull og snacks at man greier snart ikke holde seg orientert... Men er de andre sørlandschipsene bedre? 0 Siter
peppermyntete Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg husker at det fantes noen Ritz-aktige kjeks med pizzasmak en gang på nittitallet. De smakte unektelig "pizza", dvs. oregano, hvitløk og salt. ;-) Jeg kan ikke helt skjønne at det skal være mulig å skille Sørlandschips med Peppes-smak fra Sørlandschips med f.eks. Dolly Dimple's-smak, selv om de mot formodning skulle få til å lage potetgull som smaker pizza. Reklamegimmick fra ende til annen tenker jeg. (Men det må selvfølgelig testes!) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Oi, ikke sett? Jeg sverger til den med charlottløk og creme fraiche (er det det tro? Plutselig i tvil her), den er bare sinnsykt god! Og den med sitronpepper....mmmmmm.....nå fikk jeg lyst på chips ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Skrevet 6. september 2009 Oi, ikke sett? Jeg sverger til den med charlottløk og creme fraiche (er det det tro? Plutselig i tvil her), den er bare sinnsykt god! Og den med sitronpepper....mmmmmm.....nå fikk jeg lyst på chips ) Sjalottløk og creme fraiche er kjempegod ja. Sitronpepper? Ikke smakt. Vet ikke om jeg har sett den heller. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Skrevet 7. september 2009 Kjøpte en pose i dag, på Rema. Smakte godt, nesten litt søtt, men noe pizzasmak synes jeg ikke det var. Mer krydder lissom..det er kommet så mange nye typer potetgull og snacks at man greier snart ikke holde seg orientert... Enig med deg. Smakte det i går. Det var litt for søtt etter min smak. Smaker ikke pizza, men helt klart noe pizzakrydder på det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Oi, ikke sett? Jeg sverger til den med charlottløk og creme fraiche (er det det tro? Plutselig i tvil her), den er bare sinnsykt god! Og den med sitronpepper....mmmmmm.....nå fikk jeg lyst på chips ) Virkelig? Er svak for chips selv, men da bare den "vanlige" salte varianten. *fikk lyst på øl og chips... igjen* 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Virkelig? Er svak for chips selv, men da bare den "vanlige" salte varianten. *fikk lyst på øl og chips... igjen* Oooooh, charlottløk og creme fraiche må prøves! Du vil aldri se deg tilbake ) Men det må være sørlandschips, altså! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Oooooh, charlottløk og creme fraiche må prøves! Du vil aldri se deg tilbake ) Men det må være sørlandschips, altså! ''Men det må være sørlandschips, altså! '' Sørlandschips er godt av og til, men foretrekker nok vanlig Potetgull. 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 ''Men det må være sørlandschips, altså! '' Sørlandschips er godt av og til, men foretrekker nok vanlig Potetgull. ''men foretrekker nok vanlig Potetgull.'' En av de sjeldne som bruker Potetgull som det varemerket det er, og ikke bare en generell varebetegnelse;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 ''men foretrekker nok vanlig Potetgull.'' En av de sjeldne som bruker Potetgull som det varemerket det er, og ikke bare en generell varebetegnelse;-) Selvsagt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.