Gå til innhold

iphone

Gjest vil prøve

Anbefalte innlegg

Gjest vil prøve
Skrevet

vurderer å skaffe meg iphone men er så usikker fordi jeg jeg aldri har hatt touch (bruker mail mye), er der noe steder hvor man kan låne en iphone en dag eller to slik at man ser om dette er noe?

Skrevet

Få skriver vel touch på en telefon, men qwerty-tastatur er det jo.

De første par dagene på iphone knotet jeg fælt så tilvenningsperioden er nok (for mange) litt lenger. Men har du først vendt deg til det går det kjempebra :).

Gjest vil prøve
Skrevet

De første par dagene på iphone knotet jeg fælt så tilvenningsperioden er nok (for mange) litt lenger. Men har du først vendt deg til det går det kjempebra :).

Det er qwerty tastatur ja men det foregår jo på touch måten lksom og det har jeg aldri prøvd før :)

Gjest MedicNerd
Skrevet

Jeg tror man sikter til tøtsj-skjerm og ikke til tøtsj-metoten her.

Tror ikke det er noe sted man kan ha en på hjemlån. Noen butikker har en påslått som man kan klå på. Gjorde det selv, og syntes det var litt trangt om plassen for å skrive meldinger. Jeg forertrekker tastatur jeg.

Kanskje Nokia N97 kunne være verdt en titt? Den har både en svær tøtsjskjerm og fysisk qwerty.

Gjest vil prøve
Skrevet

Tror ikke det er noe sted man kan ha en på hjemlån. Noen butikker har en påslått som man kan klå på. Gjorde det selv, og syntes det var litt trangt om plassen for å skrive meldinger. Jeg forertrekker tastatur jeg.

Kanskje Nokia N97 kunne være verdt en titt? Den har både en svær tøtsjskjerm og fysisk qwerty.

Jeg sikler på nye nokia E72, har E71 fra før og er strålende førnøyd fordi der er god plass og jeg liker fysisk fullt qwerty, tenkte bare å gi iphone en sjanse :-) Helt riktig som du sier, det er selsvsagt touch-SKJERMEN jeg snakker om :-)

Skrevet

'' Gjorde det selv, og syntes det var litt trangt om plassen for å skrive meldinger.''

Tilter du telefonen 90 grader får du liggende tastatur når du skriver SMS, og med det mye bedre størrelse på tastaturet og tastene.

Når det er sagt, så har jeg hatt iPhone litt over et år nå, og jeg kan ikke forestille meg noen annen telefon som kommer opp mot denne, nettopp på grunn av Touch-skjermen. Det er elegant og smidig, veldig navigerbart. Og veldig enkelt å skrive på når man bare har vent seg til det.

Skrevet

'' Gjorde det selv, og syntes det var litt trangt om plassen for å skrive meldinger.''

Tilter du telefonen 90 grader får du liggende tastatur når du skriver SMS, og med det mye bedre størrelse på tastaturet og tastene.

Når det er sagt, så har jeg hatt iPhone litt over et år nå, og jeg kan ikke forestille meg noen annen telefon som kommer opp mot denne, nettopp på grunn av Touch-skjermen. Det er elegant og smidig, veldig navigerbart. Og veldig enkelt å skrive på når man bare har vent seg til det.

Den nye samsungen slår visst iPhone ned i støvlene :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...