Gå til innhold

Dere som klager på for mange innlegg på psyk.

Anbefalte innlegg

Gjest bare til orientering
Skrevet

Ingen grunn til å klage på at "alle" innleggene for det meste handler om psykiatri eller kommer fra psykiatriforumet. Hvis dere sjekker 100 siste nå, så handler det bare om kjøleskap og sfo.. Og sånn er det maaange ganger!

Skrevet

Psykiatriforumet har jo blitt spammet ettertrykkelig de siste par ukene da...med utallige tulleinnlegg. Om det er annerledes i kveld, så tror jeg det er første gang på lang tid.

Gjest bare till en orientering
Skrevet

Psykiatriforumet har jo blitt spammet ettertrykkelig de siste par ukene da...med utallige tulleinnlegg. Om det er annerledes i kveld, så tror jeg det er første gang på lang tid.

Jeg snakker om hyppigheten av innlegg på ulike forum. Noen har nemlig klaget på at de 100 siste omtrent bare er fra psykiatri. Det er bare tull. Det er flest fra Åpent og Foreldre-barn.

Skrevet

Jeg snakker om hyppigheten av innlegg på ulike forum. Noen har nemlig klaget på at de 100 siste omtrent bare er fra psykiatri. Det er bare tull. Det er flest fra Åpent og Foreldre-barn.

Mulig det..Jeg driver ikke opptelling her inne. Jeg ser at det på vanlige hverdager er småbarnsforumet som dominerer, men da holder jeg meg rett og slett unna:-) Fordi det ikke interesserer meg så veldig.

Skrevet

Mulig det..Jeg driver ikke opptelling her inne. Jeg ser at det på vanlige hverdager er småbarnsforumet som dominerer, men da holder jeg meg rett og slett unna:-) Fordi det ikke interesserer meg så veldig.

Småbarnsforum er greit, men så lenge man ikke skiller imellom forum på 100 nyeste kan ingen komme å si til meg at de "bare" er på Åpent forum eller Seksualitet f.eks. Den holder ikke rett og slett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...