Gjest Urolig og bekymret Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vi har en gutt på 2 uker som skjeler veldig på det ene øyet. Vet at alle babyer skjeler litt, men gutten vår skjeler veldig. Har enda ikke sett at pupillen har beveget seg "over hele øyet", det har kun beveget seg fra midten og inn mot nesen. Dette virker overhode ikke som vanlig "babyskjeling". Bør vi gjøre noe nå, eller er det alt for tidlig? Blir veldig stresset av dette, da jeg føler meg ganske sikker på at ikke alt er som det skal være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gå til fastlegen for å være på den sikre siden. Da vår datter ble operert for skjeling var det en baby som ble operert samme dagen. Noen former for skjeling kan skade synet, så derfor ville jeg uansett gått til legen, som evt henviser til øyelege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per H Finne, Professor i barnesykdommer Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg synes barnet ditt bør vurderes av lege.Oppsøk helestasjonen der du bor, de vil undersøke barnet og veilede deg, evt. henvise tiløyelege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.