drizzle Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Jeg fant noen gamle skolebøker her om dagen som jeg tenkte å få ut av huset. Tar Fretex imot sånt, eller er det bare å kaste dem? De kan ikke brukes i dagens undervisning. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 om du ikke vilha de, så kast de. 0 Siter
Gjest printer Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Jeg foreslår at du kaster dem. På Fretex vil de uansett bli kastet, da slikt ikke selger - så det gir bare ekstraarbeid for dem, hvis du leverer bøkene der. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Gi dem til et anitkvariat. Det finnes samlere... 0 Siter
Helmi Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Gi dem til et anitkvariat. Det finnes samlere... Antikvariater tar nok ikke imot hva som helst. Kommer veldig an på hva vedkommende mener med "gamle skolebøker"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.