Gå til innhold

Verdens værste skuespiller?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem mener du?
Skrevet

Hvem er det?

Jeg mener at det er han som spille Horatio i CSI Miami. Han har jo bare ett ansiktuttrykk

Skrevet

Fysioterapeuten til Ed Wood, som steppet inn i "Plan 9 from outer space" da Bela Lugosi døde.

Skrevet

Pøsj. Jeg liker David Caruso, jeg. Ikke verdens beste skuespiller kanskje, hehe, men helt OK.

Den verste må være Brooke Shields, tror jeg.

Skrevet

Da jeg så overskrifta, var min tanke akkurat den samme. Klarer ikke CSI Miami pga han, jeg. Han ser nøyaktig likedan ut om han skalo være romantisk, forbannet, tenkende, overrasket eller hva som helst. KUN irriterende... (at replikkene er håpløst selvfølgelige - som da han ber fotografen på drapsstedet om å ta bilder av liket - HALLO?????)

Gjest busy beate
Skrevet

Da jeg så overskrifta, var min tanke akkurat den samme. Klarer ikke CSI Miami pga han, jeg. Han ser nøyaktig likedan ut om han skalo være romantisk, forbannet, tenkende, overrasket eller hva som helst. KUN irriterende... (at replikkene er håpløst selvfølgelige - som da han ber fotografen på drapsstedet om å ta bilder av liket - HALLO?????)

Han er festlig, synes jeg. Sånn som han står i halvprofil, bredbeint og med fingrene under haka, som den store tenkeren, i episode etter episode. Det er så latterlig at det er en sann fornøyelse. Jeg venter på dypinglooken hver gang mot slutten av en episode, og den kommer alltid:)

Gjest dolberta
Skrevet

Du må bare se komikken i det. Det finnes jo ørten fanklubber og antifanklubber. Caruso har kult-status.

Noen One-Liner's :D

Synes fyren er urkomisk jeg :) hihi

Eller så kan du se Jim Carrey herme etter ham her:

http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI&feature=fvw

Skrevet

Fysioterapeuten til Ed Wood, som steppet inn i "Plan 9 from outer space" da Bela Lugosi døde.

''Fysioterapeuten til Ed Wood, som steppet inn i "Plan 9 from outer space" da Bela Lugosi døde. ''

Her var det mange ukjente faktorer gitt! ;) Men jeg _har_ hørt om døden og om fysioterapeuter altså! ;)

Skrevet

''Fysioterapeuten til Ed Wood, som steppet inn i "Plan 9 from outer space" da Bela Lugosi døde. ''

Her var det mange ukjente faktorer gitt! ;) Men jeg _har_ hørt om døden og om fysioterapeuter altså! ;)

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Av og til så føler jeg meg så utrolig lite oppdatert ;)

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Plan_9_from_Outer_Space

Ed Wood er kjent som tidenes dårligste regissør, og hans film Plan 9 from outer space regnes av mange som tidenes verste film.

Bela Lugosi var en av de mest kjente Dracula-skuespillerne, og han ble også flittig brukt i flere av Ed Woods filmer. Problemet var imidlertid at han døde før ovennevnte film var ferdig.

Ed Wood kom da på at han kunne bruke en rekke gamle klipp med Lugosi og blande dem med nyinnspilte klipp av en "stand-in", altså sin egen fysioterapeut. For å skjule at dette ikke var Lugosi, holder denne "skuespilleren" opp kappen foran ansiktet ssitt, men han var mye høyere og hadde en helt annen fremtoning enn Lugosi, så det er svært lett å se at det ikke er samme mann;-)

I tillegg er enkelte av klippene med Lugosi helt ulogiske, f eks ser vi den samme scenen flere ganger der han kommer ut fra huset sitt og titter på lommeuret sitt eller noe slikt. Også en scene der han kommer løpende inn på en gresslette brukes flere ganger, og da mikses den sammen med andre "gresslette-scener" med de andre skuespillerne, uten tanke for at det er dagslys i opptaket med Lugosi, og mørke i opptaket med de andre skuespillerne....

Skrevet

Du må bare se komikken i det. Det finnes jo ørten fanklubber og antifanklubber. Caruso har kult-status.

Noen One-Liner's :D

Synes fyren er urkomisk jeg :) hihi

Eller så kan du se Jim Carrey herme etter ham her:

http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI&feature=fvw

LOL, har ikke sett han før, men i særdeleshet med så mangle klipp tett-i-tett ser det bare urkomisk ut med den sette-på-seg-brillene-greia:-)

Gjest dolberta
Skrevet

LOL, har ikke sett han før, men i særdeleshet med så mangle klipp tett-i-tett ser det bare urkomisk ut med den sette-på-seg-brillene-greia:-)

For ikke å snakke om den sinnsyke farten ut av bildet idet han sier sin oneliner :) Jeg synes det er kjempefestlig rett og slett, men så ser jeg like mye på C.S.I Miami som en komedie som en krim ;)

Skrevet

For ikke å snakke om den sinnsyke farten ut av bildet idet han sier sin oneliner :) Jeg synes det er kjempefestlig rett og slett, men så ser jeg like mye på C.S.I Miami som en komedie som en krim ;)

Ja, Jim Carrey tok han virkelig på kornet med både brillene og den hurtige exit'en:-)

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Plan_9_from_Outer_Space

Ed Wood er kjent som tidenes dårligste regissør, og hans film Plan 9 from outer space regnes av mange som tidenes verste film.

Bela Lugosi var en av de mest kjente Dracula-skuespillerne, og han ble også flittig brukt i flere av Ed Woods filmer. Problemet var imidlertid at han døde før ovennevnte film var ferdig.

Ed Wood kom da på at han kunne bruke en rekke gamle klipp med Lugosi og blande dem med nyinnspilte klipp av en "stand-in", altså sin egen fysioterapeut. For å skjule at dette ikke var Lugosi, holder denne "skuespilleren" opp kappen foran ansiktet ssitt, men han var mye høyere og hadde en helt annen fremtoning enn Lugosi, så det er svært lett å se at det ikke er samme mann;-)

I tillegg er enkelte av klippene med Lugosi helt ulogiske, f eks ser vi den samme scenen flere ganger der han kommer ut fra huset sitt og titter på lommeuret sitt eller noe slikt. Også en scene der han kommer løpende inn på en gresslette brukes flere ganger, og da mikses den sammen med andre "gresslette-scener" med de andre skuespillerne, uten tanke for at det er dagslys i opptaket med Lugosi, og mørke i opptaket med de andre skuespillerne....

Takk for en utførlig og god forklaring. Folkeopplysning er viktig!

Han høres ut som en artig skrue.

btw. Får nesten lyst til å se omtalte film ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...