Speak Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er en vanlig lønn for en 18-åring. Det er snakk om ufaglært (hjelpearbeider) håndtverker. Min mann trenger litt hjelp i firmaet sitt, og da er det greit å betale riktig lønn:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva med å begynne et stede mellom 90,- og 120,-. Det blir vel en ca begynner butikklønn. Kan være greit å begynne lavt og heller øke lønnen og evt. gi bonus etter som man ser hva vedkommende duger til. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hva med å begynne et stede mellom 90,- og 120,-. Det blir vel en ca begynner butikklønn. Kan være greit å begynne lavt og heller øke lønnen og evt. gi bonus etter som man ser hva vedkommende duger til. mvh 90-120 er jo et veldig stort sprik. Han har fått 85,- fram til han ble 18. Men tenke å sjekke ut litt hva andre 18-åringer får. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 90-120 er jo et veldig stort sprik. Han har fått 85,- fram til han ble 18. Men tenke å sjekke ut litt hva andre 18-åringer får. I butikker har jeg sett det har variert såpass. Det kommer litt an på hvor godt butikken går og hvor dyktige og erfarne medarbeiderne er. (Og hvor gjerrig sjefen er...) Kanskje denne linken er nyttig: http://www.arbeidstilsynet.no/c26976/faktaside/vis.html?tid=40849 mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 I butikker har jeg sett det har variert såpass. Det kommer litt an på hvor godt butikken går og hvor dyktige og erfarne medarbeiderne er. (Og hvor gjerrig sjefen er...) Kanskje denne linken er nyttig: http://www.arbeidstilsynet.no/c26976/faktaside/vis.html?tid=40849 mvh Tusen takk for flott link. Men fikk jo litt sjokk. 128,50. Det var drøyt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.