Gå til innhold

Hjelpes.. Heldress til voksne..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i oppdrag å finne en "body"/heldress til voksne med glidelås på ryggen. Den trenger ikke å ha føtter eller votter - den skal være til innebruk og til å sove i, så ikke altfor varm og den _må_ ha glidelås på ryggen.

Jeg finner ingenting jeg..

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

www.kosedress.no

Jeg ser du sier at dressen må ha glidelås bak, det har ikke den jeg linket til, men er jo bare ta på dressen bak/fram. Antar at dette plagget skal brukes av noen som er svært urolig, eller kler av seg om natten.

En dress som den jeg har linket til er heller ikke noe hokkuspokkus å sy om man kjenner noen som har en maskin og litt tid.

Hjelpemiddelsentralen kan og hjelpe, de tar imot bestillinger og fått sydd natttøy ol til mennesker som trenger det. Om det da foreligger diagnoser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...