Gå til innhold

Ellos

Annabeth

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan er størrelsene hos Ellos til barn? Store eller små, eller ganske normale? :) Har ei jente på 5 år som er 110 cm høy og ganske smal i kroppen :)Noen som er vant med strømpebuksene til barn derfra? er de ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske normale. Men kvaliteten på bomullsgensere og bodyer (et par år siden jeg kjøpte, kan ha forbedret seg) som jeg har kjøpt, har vært elendig. Jeg handler heller på H&M :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale str, i hvert fall ikke spesielt små. Jeg har kjøpt T-trøyer, sokker, pysjer og bukser til minstemann der. Synes kvaliteten har vært helt OK - sånn på linje med kjedebutikkene.

Tror ikke jeg har prøvd strømpebukser derfra, men kanskje typen "longs uten fot". Husker ikke noe spesielt om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg da

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252319609' post='4207621]

Ganske normale. Men kvaliteten på bomullsgensere og bodyer (et par år siden jeg kjøpte, kan ha forbedret seg) som jeg har kjøpt, har vært elendig. Jeg handler heller på H&M :-)

Men synes ikke du at nettbutikken til HM og lite utvalg i barneklær?

Vist du handler der da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes ikke du at nettbutikken til HM og lite utvalg i barneklær?

Vist du handler der da

Handler i butikken jeg, for der er det størst utvalg ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...