Annabeth Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Hvordan er størrelsene hos Ellos til barn? Store eller små, eller ganske normale? Har ei jente på 5 år som er 110 cm høy og ganske smal i kroppen :)Noen som er vant med strømpebuksene til barn derfra? er de ok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ganske normale. Men kvaliteten på bomullsgensere og bodyer (et par år siden jeg kjøpte, kan ha forbedret seg) som jeg har kjøpt, har vært elendig. Jeg handler heller på H&M :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Normale str, i hvert fall ikke spesielt små. Jeg har kjøpt T-trøyer, sokker, pysjer og bukser til minstemann der. Synes kvaliteten har vært helt OK - sånn på linje med kjedebutikkene. Tror ikke jeg har prøvd strømpebukser derfra, men kanskje typen "longs uten fot". Husker ikke noe spesielt om dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mener jeg da Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1252319609' post='4207621] Ganske normale. Men kvaliteten på bomullsgensere og bodyer (et par år siden jeg kjøpte, kan ha forbedret seg) som jeg har kjøpt, har vært elendig. Jeg handler heller på H&M :-) Men synes ikke du at nettbutikken til HM og lite utvalg i barneklær? Vist du handler der da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men synes ikke du at nettbutikken til HM og lite utvalg i barneklær? Vist du handler der da Handler i butikken jeg, for der er det størst utvalg ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.