jonia Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Jeg oppdaget at på min datters SFO blir regntøyet hengt opp i tørkeskap for å tørke. Varmen stod på max. Er dette bra for regntøyet? Jeg er litt skeptisk, og tror jeg kommer til å be om at regntøyet blir puttet i en plastpose. Skittent regntøy tas jo med hjem for vasking. Det våte regntøyet tørker jeg gjerne selv hjemme. Jeg har lite greie på tørkeskap, og spør derfor her. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Tror ikke det har noe å si, så lenge det ikke blir altfor varmt. I barnehagen til poden tørker de også regntøy i tørkeskap, må det for at det skal bli tørt til dagen etter. Tørker selv regtøyet i tørkerommet i vaskeriet når jeg vasker det. Ikke merka at det har tatt skade av det.. 0 Siter
org Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Vanlig regntøy tåler det nok. Men tec-klær går det heller dårlig med... 0 Siter
cizz Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Åh, så heldig dere er som får regntøyet tørket for dere.... hos oss ligger det alltid i poser for å bli tatt med hjem ;-) Vanlig regntøy tåler nok dette helt fint vil jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.