jonia Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg oppdaget at på min datters SFO blir regntøyet hengt opp i tørkeskap for å tørke. Varmen stod på max. Er dette bra for regntøyet? Jeg er litt skeptisk, og tror jeg kommer til å be om at regntøyet blir puttet i en plastpose. Skittent regntøy tas jo med hjem for vasking. Det våte regntøyet tørker jeg gjerne selv hjemme. Jeg har lite greie på tørkeskap, og spør derfor her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tror ikke det har noe å si, så lenge det ikke blir altfor varmt. I barnehagen til poden tørker de også regntøy i tørkeskap, må det for at det skal bli tørt til dagen etter. Tørker selv regtøyet i tørkerommet i vaskeriet når jeg vasker det. Ikke merka at det har tatt skade av det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vanlig regntøy tåler det nok. Men tec-klær går det heller dårlig med... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Åh, så heldig dere er som får regntøyet tørket for dere.... hos oss ligger det alltid i poser for å bli tatt med hjem ;-) Vanlig regntøy tåler nok dette helt fint vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.