Spirello Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Sitter på jobben og snørr og tårer renner.. Ble helt utafor av denne jeg.. http://www.youtube.com/watch?v=YY4hICSiRa4 Pleier ikke være sippete av meg men denne gjorde inntrykk visst. Kjør pent da dere. 0 Siter
KaVa Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 huff, den var fæl, men for meg ble det litt "overkill" (excuse the pun). Litt for mye fælt på en gang virket mot sin hensikt for meg. 0 Siter
Helmi Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Jeg klarte ikke å se mer enn fram til ulykke nr.2....antageligvis kom det mer av samme slag? 0 Siter
pusi Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 huff, den var fæl, men for meg ble det litt "overkill" (excuse the pun). Litt for mye fælt på en gang virket mot sin hensikt for meg. Enig i det. Det ble så konstruert at det virket mot sin hensikt. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Ja, dette gjorde inntrykk. Nydelig og brutalt.. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Nei, dette sipper jeg ikke av. Det er for "fikset". 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Nei, absolutt ikke noe å grine av. Det er jo så tillaget. 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 huff, den var fæl, men for meg ble det litt "overkill" (excuse the pun). Litt for mye fælt på en gang virket mot sin hensikt for meg. Enig i det! 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Nei, ikke jeg. Synes det var litt kunstig å med den musikken i bakgrunnen. Kunne nesten vært reklame for et bilmerke... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Nja. De var alle ekstra pene og ekstra lykkelige, tydeligvis, før noen døde. Veldig overdramatisk. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Enig i det. Det ble så konstruert at det virket mot sin hensikt. Mot sin hensikt?? Kan du spesifisere? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Ja, den er kvalmende ihvertfall. 0 Siter
Gjest bairam Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Usj, det var too much. Blir litt småkvalm når det blir så realistisk. Særlig den ulykken med kjæresteparet som ble skviset mellom bil og murvegg... Var dette en slags kavalkade over kjør-pent-kampanjer eller? Synes jeg kjente igjen den norske reklamen for bilbeltebruk. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Usj, det var too much. Blir litt småkvalm når det blir så realistisk. Særlig den ulykken med kjæresteparet som ble skviset mellom bil og murvegg... Var dette en slags kavalkade over kjør-pent-kampanjer eller? Synes jeg kjente igjen den norske reklamen for bilbeltebruk. syntes ikke det var realistisk i det hele tatt. Ble for mye av alt. Og den musikken. Nei 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Så en stund- men orker ikke utsette meg for det der. Så jeg skrudde av. 0 Siter
pusi Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Mot sin hensikt?? Kan du spesifisere? Når ting blir så kunstig og overdramatisert som dette, tror man ikke på det lenger. Hadde de stoppet etter den første ulykken, ville jeg sittet med klumpen i magen, men det ble i stedet irritasjon over hvordan de utnytter virkelig tragiske hendelser, som kanskje har skjedd i virkeligheten. Nesten som en voldsfilm på TV. Man reagerer ikke lenger, fordi man vet at dette er kunstig. Man ser jo også lett at disse blidene er rekonstruering, og ikke noe man tilfeldig filmet fordi man var der da det skjedde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.