Gå til innhold

Flere som begynner å grine av denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, den var fæl, men for meg ble det litt "overkill" (excuse the pun). Litt for mye fælt på en gang virket mot sin hensikt for meg.

Skrevet

Jeg klarte ikke å se mer enn fram til ulykke nr.2....antageligvis kom det mer av samme slag?

Skrevet

huff, den var fæl, men for meg ble det litt "overkill" (excuse the pun). Litt for mye fælt på en gang virket mot sin hensikt for meg.

Enig i det.

Det ble så konstruert at det virket mot sin hensikt.

Skrevet

Nei, absolutt ikke noe å grine av. Det er jo så tillaget.

Skrevet

Enig i det!

Onsdag1365380628
Skrevet

Nei, ikke jeg. Synes det var litt kunstig å med den musikken i bakgrunnen. Kunne nesten vært reklame for et bilmerke...

Skrevet

Nja. De var alle ekstra pene og ekstra lykkelige, tydeligvis, før noen døde. Veldig overdramatisk.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Enig i det.

Det ble så konstruert at det virket mot sin hensikt.

Mot sin hensikt?? Kan du spesifisere?

Skrevet

Usj, det var too much. Blir litt småkvalm når det blir så realistisk. Særlig den ulykken med kjæresteparet som ble skviset mellom bil og murvegg...

Var dette en slags kavalkade over kjør-pent-kampanjer eller? Synes jeg kjente igjen den norske reklamen for bilbeltebruk.

Gjest trist jente
Skrevet

Usj, det var too much. Blir litt småkvalm når det blir så realistisk. Særlig den ulykken med kjæresteparet som ble skviset mellom bil og murvegg...

Var dette en slags kavalkade over kjør-pent-kampanjer eller? Synes jeg kjente igjen den norske reklamen for bilbeltebruk.

syntes ikke det var realistisk i det hele tatt. Ble for mye av alt. Og den musikken. Nei

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Så en stund- men orker ikke utsette meg for det der. Så jeg skrudde av.

Skrevet

Mot sin hensikt?? Kan du spesifisere?

Når ting blir så kunstig og overdramatisert som dette, tror man ikke på det lenger. Hadde de stoppet etter den første ulykken, ville jeg sittet med klumpen i magen, men det ble i stedet irritasjon over hvordan de utnytter virkelig tragiske hendelser, som kanskje har skjedd i virkeligheten.

Nesten som en voldsfilm på TV. Man reagerer ikke lenger, fordi man vet at dette er kunstig. Man ser jo også lett at disse blidene er rekonstruering, og ikke noe man tilfeldig filmet fordi man var der da det skjedde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...