Gå til innhold

4-åringen vil bo hos pappaen

Glimtipper

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Tusen takk for den forsikringen.

Jeg er bare usikker på om hva han sa betyr at han ikke trives hos oss eller om han bare har kommet i den alderen hvor barn lyver litt tilfeldig.

Du, Billa vil flytte til hhv pappa eller mormor regelmessig - mest fordi jeg ikke skjønner noenting, bare hater henne - og tvinger henne til å gjøre ting hun ikke liker.

Det er også ganske bra at hun bor her (like regelmessig) fordi pappa er mye strengere enn meg, aldri lar henne få lov til noe - og bare lar henne spise kylling hele tiden.

Mormor er stort sett ganske bra, hun lager bla frokost på sengen - men hun skjønner jo ingenting heller, så det er bra hun har Billa til å forklare henne ting (les pc & tv).

Jeg skjønner hva du tenker, jeg har vært der mange ganger - og du vet hvor lite pk jeg er! Men; når du tenker deg godt om, og kjenner på magefølelsen din - så vet du hva som er rett :)

Og dessverre vil du måtte leve med kule-pappa ganske lenge. Helt til han feiler igjen (hvilket han trolig gjør, men som vi jo egentlig håper han ikke gjør) og så må du trøste og forklare - og da kan du jo tenke litt på denne episoden.

Selv om det er uendelig langt frem i tid, så vet du også inni deg hva som vil bety noe for ham når han tenker tilbake på barndommen sin...

*klemmer masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

11

• Spirello

3

• mariaflyfly

2

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Du, Billa vil flytte til hhv pappa eller mormor regelmessig - mest fordi jeg ikke skjønner noenting, bare hater henne - og tvinger henne til å gjøre ting hun ikke liker.

Det er også ganske bra at hun bor her (like regelmessig) fordi pappa er mye strengere enn meg, aldri lar henne få lov til noe - og bare lar henne spise kylling hele tiden.

Mormor er stort sett ganske bra, hun lager bla frokost på sengen - men hun skjønner jo ingenting heller, så det er bra hun har Billa til å forklare henne ting (les pc & tv).

Jeg skjønner hva du tenker, jeg har vært der mange ganger - og du vet hvor lite pk jeg er! Men; når du tenker deg godt om, og kjenner på magefølelsen din - så vet du hva som er rett :)

Og dessverre vil du måtte leve med kule-pappa ganske lenge. Helt til han feiler igjen (hvilket han trolig gjør, men som vi jo egentlig håper han ikke gjør) og så må du trøste og forklare - og da kan du jo tenke litt på denne episoden.

Selv om det er uendelig langt frem i tid, så vet du også inni deg hva som vil bety noe for ham når han tenker tilbake på barndommen sin...

*klemmer masse*

Takk, Persille. Du vet alltid hva du skal si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...