Persille1365381127 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tusen takk for den forsikringen. Jeg er bare usikker på om hva han sa betyr at han ikke trives hos oss eller om han bare har kommet i den alderen hvor barn lyver litt tilfeldig. Du, Billa vil flytte til hhv pappa eller mormor regelmessig - mest fordi jeg ikke skjønner noenting, bare hater henne - og tvinger henne til å gjøre ting hun ikke liker. Det er også ganske bra at hun bor her (like regelmessig) fordi pappa er mye strengere enn meg, aldri lar henne få lov til noe - og bare lar henne spise kylling hele tiden. Mormor er stort sett ganske bra, hun lager bla frokost på sengen - men hun skjønner jo ingenting heller, så det er bra hun har Billa til å forklare henne ting (les pc & tv). Jeg skjønner hva du tenker, jeg har vært der mange ganger - og du vet hvor lite pk jeg er! Men; når du tenker deg godt om, og kjenner på magefølelsen din - så vet du hva som er rett Og dessverre vil du måtte leve med kule-pappa ganske lenge. Helt til han feiler igjen (hvilket han trolig gjør, men som vi jo egentlig håper han ikke gjør) og så må du trøste og forklare - og da kan du jo tenke litt på denne episoden. Selv om det er uendelig langt frem i tid, så vet du også inni deg hva som vil bety noe for ham når han tenker tilbake på barndommen sin... *klemmer masse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Du, Billa vil flytte til hhv pappa eller mormor regelmessig - mest fordi jeg ikke skjønner noenting, bare hater henne - og tvinger henne til å gjøre ting hun ikke liker. Det er også ganske bra at hun bor her (like regelmessig) fordi pappa er mye strengere enn meg, aldri lar henne få lov til noe - og bare lar henne spise kylling hele tiden. Mormor er stort sett ganske bra, hun lager bla frokost på sengen - men hun skjønner jo ingenting heller, så det er bra hun har Billa til å forklare henne ting (les pc & tv). Jeg skjønner hva du tenker, jeg har vært der mange ganger - og du vet hvor lite pk jeg er! Men; når du tenker deg godt om, og kjenner på magefølelsen din - så vet du hva som er rett Og dessverre vil du måtte leve med kule-pappa ganske lenge. Helt til han feiler igjen (hvilket han trolig gjør, men som vi jo egentlig håper han ikke gjør) og så må du trøste og forklare - og da kan du jo tenke litt på denne episoden. Selv om det er uendelig langt frem i tid, så vet du også inni deg hva som vil bety noe for ham når han tenker tilbake på barndommen sin... *klemmer masse* Takk, Persille. Du vet alltid hva du skal si 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.