Gå til innhold

hvor møtte du kjæresten din

Anbefalte innlegg

Gjest singeldama
Skrevet

Jeg er i slutten av 30 årene og har vært alene i fem år nå. Jeg har prøvd nettet tidligere, men trur det er langt mellom godbitene, så det er ikke aktuelt.

Så derfor spør jeg dere som har funnet kjærest i voksen alder hvor dere møttes første gang.

Skrevet

Første gang: på ridetur i fjellet

Andre gang, 16 år etter: på nettet - snakk om tilfeldighet! :o)

Skrevet

Gjennom sukker.no Det hjalp meg veldig fordi da jeg skulle skrive profilen begynte å tenke gjennom hva jeg egentlig ønsket meg, og hva jeg absolutt ikke ville ha.

Skrevet

Møtte, eller fant ham på nett første gangen. Men hadde nok ikke kommet i kontakt med han hvis det ikke hadde vært for at ei venninne kjente ham. Datet en gang da, så møttes vi 2-3 ganger de neste årene. Det tok 2 år før vi ble et par av en mengde grunner;-)

Så lenge en er både selektiv og har et åpent sinn, tror jeg det er fullt mulig å møte noen på nett. Lykke til!

Gjest Idrettsglede!
Skrevet

Vi møttes gjennom felles idrettsinteresse. :-)

Skrevet

Møtte, eller fant ham på nett første gangen. Men hadde nok ikke kommet i kontakt med han hvis det ikke hadde vært for at ei venninne kjente ham. Datet en gang da, så møttes vi 2-3 ganger de neste årene. Det tok 2 år før vi ble et par av en mengde grunner;-)

Så lenge en er både selektiv og har et åpent sinn, tror jeg det er fullt mulig å møte noen på nett. Lykke til!

Selektiv og àpent sinn... Litt vanskelig à vaere begge deler pà en gang, er det ikke?;-)

Skrevet

Selektiv og àpent sinn... Litt vanskelig à vaere begge deler pà en gang, er det ikke?;-)

Jepp, veldig vanskelig:) Men flott om en får det til!

Hehe, men selektiv, slik at en ikke skrur opp forventningene om enhver mann og åpent sinn slik at ikke drømmemannen blir forkastet før han får vist hvem han er.

Gjest han er en god mann
Skrevet

"Fant" min på nettet. Nærmere bestemt Q500

AneM1365380603
Skrevet

Jeg traff han da jeg besøkte søsteren hans. Han gjorde virkelig inntrykk, men kanskje ikke slik han hadde håpet på ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg traff han da jeg besøkte søsteren hans. Han gjorde virkelig inntrykk, men kanskje ikke slik han hadde håpet på ;)

Så det var ikke kjærlighet ved første blikk?

AneM1365380603
Skrevet

Så det var ikke kjærlighet ved første blikk?

Nei, det var det ikke. Sånn i ettertid kan jeg kanskje si at jeg syntes han var ufrivillig morsom ;)

Gjest majas mamma
Skrevet

På nettet. Og jeg hadde aldri truffet han på andre steder!

Skrevet

Vi møttes på nett for litt over 2 år siden, nå er vi gift :).

Gjest movenpink
Skrevet

Han var en kamerat av en venninnes klassekamerat. Hun inviterte til en hyggekveld med mange ulike folk, og der dro denne tidligere klassekameraten med seg en kompis. Så ja, der traff vi hverandre:=) Ingen av oss hadde i tankene at vi skulle møte en kommende livsledsager den kvelden. Nå har vi vært lykkelig sammen i over 10 år.

Skrevet

Var vel ikke så veldig voksen, men traff mannen min på vorspiel. Jeg var med ei venninne som var invitert med av sin venninne som jobbet sammen med han som nå er mannen min.

Det er 15 år siden vi traff hverandre og ble sammen, og vi har vært gift i 10 år og har aldri hatt det bedre :)

Skrevet

Var vel ikke så veldig voksen, men traff mannen min på vorspiel. Jeg var med ei venninne som var invitert med av sin venninne som jobbet sammen med han som nå er mannen min.

Det er 15 år siden vi traff hverandre og ble sammen, og vi har vært gift i 10 år og har aldri hatt det bedre :)

''Det er 15 år siden vi traff hverandre og ble sammen, og vi har vært gift i 10 år og har aldri hatt det bedre :)''

Så deilig da! Unner dere det av hele mitt hjerte, og skulle virkelig ønske at det var jeg som kunne si det samme.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...