Mrs. Wallace Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Var vel ikke så veldig voksen, men traff mannen min på vorspiel. Jeg var med ei venninne som var invitert med av sin venninne som jobbet sammen med han som nå er mannen min. Det er 15 år siden vi traff hverandre og ble sammen, og vi har vært gift i 10 år og har aldri hatt det bedre ''Var vel ikke så veldig voksen, men traff mannen min på vorspiel. '' ...og jeg traff min på nachspiel. ;o) 0 Siter
Gjest voksen og har vært singel noen år Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg er ca. ti år eldre enn deg og møtte en mann i sommer på nettet. Han er tolv år eldre enn meg:-) Vi har det fint sammen og er nok på vei til å bli kjærester. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 ''Det er 15 år siden vi traff hverandre og ble sammen, og vi har vært gift i 10 år og har aldri hatt det bedre :)'' Så deilig da! Unner dere det av hele mitt hjerte, og skulle virkelig ønske at det var jeg som kunne si det samme..... Tusen takk Vi har virkelig kjempet, og har absolutt vært nær brudd. Heldigvis har vi kommet gjennom krisene, og blitt belønnet Håper du finner lykken du også 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 ''Var vel ikke så veldig voksen, men traff mannen min på vorspiel. '' ...og jeg traff min på nachspiel. ;o) Spiel er kjekt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.