Gå til innhold

Lurer på når det klikker for meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært altfor mye for meg allerede i mange år. Startet bedrift med mannen min, to barn på kort tid, hus og hage, høres sikkert ikke ut som noe å klage på, men jobben har vært en vanvittig utfordring. Personalproblemer, markedsplaner, lange dager, stress stress stress... Andre barnet var en del syk så det var ekstremt mye gråt det året jeg var i permisjon, fikk ikke hentet meg inn. I tillegg fikk jeg ikke fri fra jobb, det var alltid det ene og det andre...

Har knekt sammen flere ganger de siste årene, men alltid reist meg igjen. Til jeg en dag ikke lenger fungerte. Hjerne og kropp var sirup, jeg mistet ord, glemte, rotet, gjorde rare ting, følte meg dønn syk og utmattet, og lå i senga flere timer om dagen, i flere måneder. Kunne sikkert sovet hele dagen om jeg ikke hadde noen forpliktelser.

Det nærmer seg 2 år siden den verste perioden, har karret meg tilbake i deltidsjobb, men jeg sliter mye ennå, og det hele er for mye ansvar for meg. Vi er bundet opp i bedriften økonomisk, legger vi ned er det mange som mister jobben sin, og vi taper maaaasssse penger. Vanskelig å skulle selge, snever bransje.

Helsa først, men jeg vet faktisk ikke hvor vi skal begynne å kutte inn.. jeg elsker jobben min, hva annet skulle jeg gjøre. Å fine noe nytt med nye oppgaver og nye kolleger skremmer/stresser meg kanskje mer.. Men å finne folk som vil ta ansvar som daglig leder har vi i løpet av disse årene ennå ikke funnet.

Jeg føler at nettet snører jeg rundt meg, jeg takler ikke alt stresset, og lurer på når jeg kommer til å ramle fullstendig sammen. Mannen min er flott og forsøker å finne løsninger, men vi sitter litt i et hjørne. Forventer ikke at noen skal ha noen magisk løsning til meg, men måtte lufte meg litt...... Er så sliten nå, og vet jeg bare driver rovdrift på meg selv. Det ganger ingen, aller minst barna :-(

Gjest Vær kreativ - finn løsninger
Skrevet

Hvor i landet bor du?

Det finnes jo barnevakttilbud som du kan bruke iblant, slik at du og mannen din kommer dere ut litt alene. Eller hvis mannen din jobber mye, kan kanskje du trenge et lite pusterom helt alene.

Oslo barnevaktformidling i Oslo.

Barnepasser'n i Bergen.

Tikama i Drammen.

Dette koster ikke all verden, men kan gjøre underverker.

Hvilke kanaler har du brukt når du har søkt etter daglig leder?

Hvorfor finner du ikke rett person til denne jobben?

Nå er det utrolig mange dyktige arbeidssøkere der ute. Hadde du holdt til i nærheten av der jeg bor, er jeg sikker på at du hadde fått mange gode søkere.

Håper alt ordner seg for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...