smurf78 Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Vi skal i bryllup til et vennepar av oss og lurte på hvor mye som er vanlig å bruke på gave? Han er en god venn av oss som vi har kjent i 10 år. Hun har vi blitt kjent med det siste året. 0 Siter
Jeg er en jente Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Det er mange som skiller litt på gaven om de er invitert til middag og full pakke eller "kun" til kakene på kvelden. Hadde jeg blitt invitert på middag og full pakke ville jeg nok gitt gave for 6-800 kr. Alt etter hvor nære venner de var og hva jeg event. har mottatt fra de tidligere. Hadde ikke gitt gave for 1000 til noen som ga meg et salatsett for 250 kr til bryllupet mitt liksom Der jeg kommer fra brukes begrepet "kakebryllyp". Det vil si bryllup der de inviterer kjempefå til middagen som virkelig koster og så alle de kjenner i hele verden til kakene etterpå som ikke koster så mye, bare for å få mest mulig gaver. Jeg vet om flere par som har spekulert litt i dette. Synes det er litt kjipt gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.