Gå til innhold

Legge kvistlakk med rull ????

Gjest På planleggingsstadiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest her om kvistlakk og heftgrunn og er helt surrete i hue! Jeg går vel for kvistlakk jeg da, etter å ha lest DOL's vurderinger. Men mine ubehandlede tak og vegger er jo bare kvist i kvist. Det må jo være mye raskere å behandle hele flata enn å flikke på en og en kvist!? Hvis kvistlakken ikke er synlig etter påføring, så er det vel også fort å overse en kvist eller flere hvis en tar bare kvistene?

Altså, KAN jeg rulle på kvistlakk? Eller for den saks skyld med pensel. Poenget er vel om det gjør noe å ta kvistlakk også der panelet ikke har kvister...

Oppussing krever sin mann, det er helt sikkert! hehe...

Skrevet

Kvistlakk er en liten flaske. Så da må du jo kjøpe veldig mye kvistlakk. Jeg har fåført dette med en liten pensel. En og en planke. Det har fungert bra:-)

Skrevet

Kvistlakk er en liten flaske. Så da må du jo kjøpe veldig mye kvistlakk. Jeg har fåført dette med en liten pensel. En og en planke. Det har fungert bra:-)

Har sett på nettet at kvistlakk finnes i bokser jeg da, visste ikke at det var i flaskerogså jeg. Der jeg kikket var det i liten boks og literboks. Hmmmm. Får vente og se om noen fler har erfaringer med kvistlakk på hele flater før jeg bestemmer meg.

Skrevet

Har sett på nettet at kvistlakk finnes i bokser jeg da, visste ikke at det var i flaskerogså jeg. Der jeg kikket var det i liten boks og literboks. Hmmmm. Får vente og se om noen fler har erfaringer med kvistlakk på hele flater før jeg bestemmer meg.

Jeg mener at jeg også tok to strøk, men det er en stund siden, så jeg er ikke helt sikker....

Uansett så kommer det da sikkert an på hvor mye du skal male:-)

Skrevet

Mener at jeg ganske nylig hørte om et nytt produkt - kombinert grunning og kvistlakk i ett. Spør på fargehandelen.

Skrevet

Jeg har malt alt panelet mitt uten å lakkere en eneste kvist:) Har aldri hatt noen problemer med det etterpå, og det er noen år siden nå. Kvistlakk er oppskrytt:)

Gjest majas mamma
Skrevet

Mener at jeg ganske nylig hørte om et nytt produkt - kombinert grunning og kvistlakk i ett. Spør på fargehandelen.

Vi var på fargehandelen i dag for å kjøpe maling og annet utstyr til vårt "oppussing-etter-oversvømmelse-i-kjelleren"-prosjekt. Der sa fargehandleren at det var noen som reklamerte for dette men at dette produktet faktisk ikke inneholdt kvistlakk. Vi har valgt å droppe kvistlakken, og skal bare grunne og male. Det er en kombinert kjellerstur/ungdomsrom/X-tra overnattingsplass så om det ikke blir et ettertraktet objekt for interiørmagasiner er det ikke så viktig.

Skrevet

Vi var på fargehandelen i dag for å kjøpe maling og annet utstyr til vårt "oppussing-etter-oversvømmelse-i-kjelleren"-prosjekt. Der sa fargehandleren at det var noen som reklamerte for dette men at dette produktet faktisk ikke inneholdt kvistlakk. Vi har valgt å droppe kvistlakken, og skal bare grunne og male. Det er en kombinert kjellerstur/ungdomsrom/X-tra overnattingsplass så om det ikke blir et ettertraktet objekt for interiørmagasiner er det ikke så viktig.

''Der sa fargehandleren at det var noen som reklamerte for dette men at dette produktet faktisk ikke inneholdt kvistlakk.''

Søren og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...