Gjest mora2 Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Ja, jeg syns også de bør få dem hjem... 0 Siter
Gjest Håper noe blir gjort, og det SNART! Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Ok, innrømmer at det var litt i overkant å mene/si at Norge burde få dem ut med væpnet makt... *Hvor var jeg?* Men jeg står fortsatt ved at jeg er imot dødsstraff, og at de må komme hjem. Og for å få dem hjem er diplomatiske løsninger/samtaler/forhandlinger de beste måtene å få til det på. :-) 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg vil eller ha disse guttene som nabo enn den naboen som jeg har nå. :-/ Ville ikke sett på disse to som "gutter" nei.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Kanskje Lars Monsen kan redde dem... frakte dem gjennom jungelen... Hahaha, Lars Monsen er nok rett mann for en sånn jobb! 0 Siter
mumitrollet Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Hahaha, Lars Monsen er nok rett mann for en sånn jobb! Eller MacGyver! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.