Gå til innhold

Takk for synspunkter!

Gjest Vaksinasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Vaksinasjon

Syns dette er et viktig tema, som vi som foreldre bør sette oss ordentlig inn i og vurdere nøye før vi velger hva vi skal gjøre!

Har i det siste snakket med flere som ikke er klar over hva det vil si å gi barna sine vaksiner, de bare gjør det fordi det er vanlig!

Jeg valgte å gi mitt barn 3 mnd-vaksinen og det kommer jeg til å fortsette med, men kommer til å la være å gi MMR- vaksinen. Har der samme synspunkt som ved de forrige gangene spørsmålet har kommet opp.

Det som gjorde at jeg valgte å gi vaksinen:

- All den erfaringen som fins ved å gi vaksiner.

- Sykdommer som er så å si utryddet takket være vaksinene.

- At vi er ute å reiser i andre land som kanskje ikke har like gode eller ingen vaksinasjonsprogram, altså faren ved å bli smittet.

- At sykdommene det vaksineres mot er større sannsynlighet for å få enn store bivirkninger mot vaksinen.

Allikevel håper jeg at foreldre setter seg mer inn i vaksinasjon og hva det innebærer, jeg kommer ihvertfall til å fortsette å prøve å finne mer informasjon om vaksiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du er med på å få foreldre til å tenke gjennom hva de gjør når de vaksinerer :)

Og så flott at du landet på en avgjørelse du føler deg komfortabel med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...