Gjest Vaksinasjon Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Syns dette er et viktig tema, som vi som foreldre bør sette oss ordentlig inn i og vurdere nøye før vi velger hva vi skal gjøre! Har i det siste snakket med flere som ikke er klar over hva det vil si å gi barna sine vaksiner, de bare gjør det fordi det er vanlig! Jeg valgte å gi mitt barn 3 mnd-vaksinen og det kommer jeg til å fortsette med, men kommer til å la være å gi MMR- vaksinen. Har der samme synspunkt som ved de forrige gangene spørsmålet har kommet opp. Det som gjorde at jeg valgte å gi vaksinen: - All den erfaringen som fins ved å gi vaksiner. - Sykdommer som er så å si utryddet takket være vaksinene. - At vi er ute å reiser i andre land som kanskje ikke har like gode eller ingen vaksinasjonsprogram, altså faren ved å bli smittet. - At sykdommene det vaksineres mot er større sannsynlighet for å få enn store bivirkninger mot vaksinen. Allikevel håper jeg at foreldre setter seg mer inn i vaksinasjon og hva det innebærer, jeg kommer ihvertfall til å fortsette å prøve å finne mer informasjon om vaksiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Så flott at du er med på å få foreldre til å tenke gjennom hva de gjør når de vaksinerer Og så flott at du landet på en avgjørelse du føler deg komfortabel med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.