Gå til innhold

Syrebalansedietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ernæringsfysiologer i Norge fnyser av teorien men den har faktisk noe for seg.

Jeg har i over 20 år vært plaget av kroniske smerter i hele kroppen og ingen behandlinger har hjulpet. Til slutt bestemte behandleren min seg for at han skulle teste ut denne dietten på meg. I 4 uker unngikk jeg absloutt alt, korn, ris, pasta og spiste kun rå grønsaker og kjøtt samt mye fett. Det var steintøft og jeg var kjempesliten men kroppen ble bedre.

Nå har jeg holdt på i 6 uker og har nå fått utvide med youghurt, bittelitt brød og bær. I tillegg bruker jeg ph-dråper i alt vann jeg drikker. Kroppen har blitt bedre og jeg har minsket i omfang selv om jeg ikke har gått så mye ned i vekt.

Denne dietten i kombinasjon med behandling med muskelvibrator og tøying av bindevev har gitt meg mye mindre smerter og jeg tror på en varig bedring.

http://www.klikk.no/helse/kosthold/article498149.ece

Skrevet

Hva er ph-dråper???

Ellers lever du jo på lavkarbodiett. :o)

Skrevet

Spennende. Vet dette var (er) mye brukt i Tyskland.

Gjest Egentlig en skeptiker
Skrevet

Har jobba en del med syre/base balanse i kosten. Så dette var faktisk litt interessant.

Skrevet

Hva er ph-dråper???

Ellers lever du jo på lavkarbodiett. :o)

Ph- dråper kjøpes på en liten flaske. 10 dråper pr.liter vann for å hjelpe kroppen å opprettholde syrebalansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...