Gjest utpåturigjen? Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 En gang noen venner og jeg var på tur hadde vi det litt FOR festlig, og en i reisefølget havnet i skipsarreten for fyll. Ikke noe skadeverk eller noen ting, bare at han ikke rettet seg etter vekternes anmodninger om å gå på lugaren og sove, og dermed fikk han ligge i skipsarresten noen timer til han kom på bedre tanker. Det jeg nå lurer på er om sånt kan ha noen konsekvenser om jeg vil på tur igjen? Hans personalia ble selvsagt tatt, men de fikk også personnummeret mitt. Mulig det var fordi jeg var billettbestiller, eller om det var fordi han oppga meg som reisefølge, jeg vet ikke riktig. Jeg gjorde i alle fall ikke noe galt. Om jeg bestiller en tur med samme selskap - kan det være at det kommer opp, og de spør meg om det, ev. nekter meg å være passasjer der igjen? Hva med han som ble satt i arresten? Noen som har peiling? 0 Siter
Gjest utpåturigjen? Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Ring og spørr dem. Jeg synes liksom at det er litt pinlig Egentlig burde jeg vel fått han som fikk oss i trøbbel til å ringe, men er samtidig redd for å få svaret "jaså? kom du i arresten? dfet visste jeg ikke, men da vil vi ikke ha deg med igjen, nei!" 0 Siter
Gjest kokose Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Jeg synes liksom at det er litt pinlig Egentlig burde jeg vel fått han som fikk oss i trøbbel til å ringe, men er samtidig redd for å få svaret "jaså? kom du i arresten? dfet visste jeg ikke, men da vil vi ikke ha deg med igjen, nei!" Det er som det er. Får du ikke reise med dem, må du reise med noen andre. Men jeg ser ingen grunn til at de skulle nekte deg noen tur basert på at en i reisefølge ditt "mista tråden" ei stund. Svaret får du når du ringer, selv om det er en smule pinlig for deg dette her 0 Siter
Gjest utpåturigjen? Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Det er som det er. Får du ikke reise med dem, må du reise med noen andre. Men jeg ser ingen grunn til at de skulle nekte deg noen tur basert på at en i reisefølge ditt "mista tråden" ei stund. Svaret får du når du ringer, selv om det er en smule pinlig for deg dette her Du har selvsagt helt rett. Men det er lov å håpe på at en med-doler har livserfaringer Er ikke aktuelt med ny tur enda, men har tenkt litt på det her. Antakelig ender jeg opp med å bare bestille tur og håpe på det beste, tenker jeg 0 Siter
morsan Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Du har selvsagt helt rett. Men det er lov å håpe på at en med-doler har livserfaringer Er ikke aktuelt med ny tur enda, men har tenkt litt på det her. Antakelig ender jeg opp med å bare bestille tur og håpe på det beste, tenker jeg ''Antakelig ender jeg opp med å bare bestille tur og håpe på det beste, tenker jeg ;)'' Høres ut som en grei tilnærmingsmåte. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Du har selvsagt helt rett. Men det er lov å håpe på at en med-doler har livserfaringer Er ikke aktuelt med ny tur enda, men har tenkt litt på det her. Antakelig ender jeg opp med å bare bestille tur og håpe på det beste, tenker jeg ''Antakelig ender jeg opp med å bare bestille tur og håpe på det beste, tenker jeg ;)'' Slik hadde nok jeg gjort det. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.