Gå til innhold

Hva koster det å ta med sykkel på fly?

Anbefalte innlegg

Gjest let og du skal finne
Skrevet

Det kommer an på hvilket selskap du skal reise med. Sjekk sas.no og norwegian.no Begge selskapene opplyser om slikt.

Skrevet

Jeg fant det selv, men takk.

Kanskje du kan fortelle meg prisen for å ta med en sykkel på toget også? Mulig det er gratis, det.... Jeg prøvde posten først; 699,-.... flyselskapene ligger på 320... noen bedre...?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252439061' post='4208367]

Jeg fant det selv, men takk.

Kanskje du kan fortelle meg prisen for å ta med en sykkel på toget også? Mulig det er gratis, det.... Jeg prøvde posten først; 699,-.... flyselskapene ligger på 320... noen bedre...?

Hvis du fant det forrige, så finner du dette også. Et hett tips er nsb.no - Alt om togreisen - Med sykkel på toget

Skrevet

Hvis du fant det forrige, så finner du dette også. Et hett tips er nsb.no - Alt om togreisen - Med sykkel på toget

Det er jo sååå mye hyggeligere at du er dumsnill ;-D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252439584' post='4208374]

*Knegg*

Skrevet

Noe mer du lurer på med det samme? :-p

Skrevet

*Knegg*

Du har ikke lyst til å sykle hit neste gang du skal i min retning? På en guttesykkel av god kvalitet? ;-D

Skrevet

Litt ufint å kalle de som forsøker å hjelpe for dumsnille, vel.

Skrevet

Litt ufint å kalle de som forsøker å hjelpe for dumsnille, vel.

Di høne! ;-p

Les et hakk lengre opp i tråden - hun kaller seg dumsnill selv, fordi hun gidder å finne linker for meg. *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252442697' post='4208396]

Di høne! ;-p

Les et hakk lengre opp i tråden - hun kaller seg dumsnill selv, fordi hun gidder å finne linker for meg. *hehe*

;P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252442366' post='4208391]

Du har ikke lyst til å sykle hit neste gang du skal i min retning? På en guttesykkel av god kvalitet? ;-D

Jo jøss, det har jeg alltid ønsket. Jeg skal oppover på fredag. Kanskje jeg er fremme om en måneds tid. Søker du permisjon fra studiene for meg? :P

Skrevet

Jo jøss, det har jeg alltid ønsket. Jeg skal oppover på fredag. Kanskje jeg er fremme om en måneds tid. Søker du permisjon fra studiene for meg? :P

*oppgitt over avstandene i dette landet* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...