Gjest Tenker på å ta mandlene Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Er dette like effektivt som vanlig opperasjon og er det riktig at smertene halveres?? Hvordan settes bedøvelse ved slike inngrep? 0 Siter
Janna Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Min lege mente laseroperasjon var tull. Ikke mange som gjør det, og det sås tvil om resultatet. Hadde noe med at laseren trengte oksygen å gjøre. Skjønte egentlig ikke hva legen mente. Han har henvist meg til privatklinikk. 0 Siter
Gjest Tenker på og ta mandlene Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Min lege mente laseroperasjon var tull. Ikke mange som gjør det, og det sås tvil om resultatet. Hadde noe med at laseren trengte oksygen å gjøre. Skjønte egentlig ikke hva legen mente. Han har henvist meg til privatklinikk. Takk for svar, men er ikke helt sikker på at legen din har rett. Har lest litt om dette og vil gjerne høre fra noen som har gjordt dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.