Gå til innhold

Noen som har brukt cerazette?

Gjest andre som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Etter noen år uten p-piller fikk jeg resept på cerazette i dag. Det står at vanlige bivirkninger er vektøkning og nedsatt seksuell lyst blant annet....

Jeg prøver å gå ned noen kilo og sekslysten er på bånn!

Er denne pillen noe for meg da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd den, og fikk veldig mye hodepine. Samme med Yasmin, men da var det mye, mye verre.

Ingen andre bivirkninger.

Jeg får ta sjansen på å prøve den. Ër det mindre bivirkninger med sprøyte eller plaster tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta sjansen på å prøve den. Ër det mindre bivirkninger med sprøyte eller plaster tro?

Ikke prøvd sprøyte. Plaster var noe skikkelig dritt for meg. Jeg blødde 5 ganger mer enn ved en vanlig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jrg har brukt Cerazette i 1,5, år nå og er igrunnen godt fornøyd. Litt trøbbel med blødninger i starten men det har gått seg til. Har heller ikke gått spes. mye i vekt. Sexlyst derimot er det verre med, den er ikke tilstede for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tobarnsmamma 123

Jeg har brukt Cerazette i drøyt en måned. Har stadig småblødninger og utflod, men hvis jeg slipper de kjempemensene jeg pleide å ha, er jeg fornøyd.

Har ikke merka noe til vektøkning, men mannen min syns jeg er i dårlig humør - akkurat som da jeg hadde PMS før. Så kanskje påvirker det humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra Trionetta til Cerazette for ca fire år siden. Sexlysten (og våtheten nedentil..)som hadde vært fraværende med Trionetta kom tilbake etter kun kort tid. :-) I flere år med cerazette hadde jeg heller nesten ingen menstruasjon, men har havnet i en slags syklus nå med ca to måneder mellom hver menstruasjon. Digger cerazette. Men har hørt veldig forskjellige erfaringer fra person til person, så du må nesten bare prøve for å vite hvordan akkurat du reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Cerazette i tre måneder, og blødde konstant i de tre månedene. Ellers merket jeg ingenting, men det var plagsomt nok...

Ga opp hele greia, og fikk satt inn hormonspiral. Blødde ørlitegrann i seks uker, og siden har jeg knapt sett snurten av noe blod. Det er to år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaster fungerte bra for meg, eneste minus var at det bare ville sitte på overarmen - noe som ikke så pent ut og førte til mange spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...