Gjest andre som har prøvd? Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Etter noen år uten p-piller fikk jeg resept på cerazette i dag. Det står at vanlige bivirkninger er vektøkning og nedsatt seksuell lyst blant annet.... Jeg prøver å gå ned noen kilo og sekslysten er på bånn! Er denne pillen noe for meg da??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har prøvd den, og fikk veldig mye hodepine. Samme med Yasmin, men da var det mye, mye verre. Ingen andre bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det står stort sett oppført på alt av hormonell prevensjon jeg har sett på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andre som har prøvd? Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har prøvd den, og fikk veldig mye hodepine. Samme med Yasmin, men da var det mye, mye verre. Ingen andre bivirkninger. Jeg får ta sjansen på å prøve den. Ër det mindre bivirkninger med sprøyte eller plaster tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg får ta sjansen på å prøve den. Ër det mindre bivirkninger med sprøyte eller plaster tro? Ikke prøvd sprøyte. Plaster var noe skikkelig dritt for meg. Jeg blødde 5 ganger mer enn ved en vanlig mens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jrg har brukt Cerazette i 1,5, år nå og er igrunnen godt fornøyd. Litt trøbbel med blødninger i starten men det har gått seg til. Har heller ikke gått spes. mye i vekt. Sexlyst derimot er det verre med, den er ikke tilstede for å si det slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobarnsmamma 123 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har brukt Cerazette i drøyt en måned. Har stadig småblødninger og utflod, men hvis jeg slipper de kjempemensene jeg pleide å ha, er jeg fornøyd. Har ikke merka noe til vektøkning, men mannen min syns jeg er i dårlig humør - akkurat som da jeg hadde PMS før. Så kanskje påvirker det humøret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg gikk fra Trionetta til Cerazette for ca fire år siden. Sexlysten (og våtheten nedentil..)som hadde vært fraværende med Trionetta kom tilbake etter kun kort tid. :-) I flere år med cerazette hadde jeg heller nesten ingen menstruasjon, men har havnet i en slags syklus nå med ca to måneder mellom hver menstruasjon. Digger cerazette. Men har hørt veldig forskjellige erfaringer fra person til person, så du må nesten bare prøve for å vite hvordan akkurat du reagerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg gikk på Cerazette i tre måneder, og blødde konstant i de tre månedene. Ellers merket jeg ingenting, men det var plagsomt nok... Ga opp hele greia, og fikk satt inn hormonspiral. Blødde ørlitegrann i seks uker, og siden har jeg knapt sett snurten av noe blod. Det er to år siden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg får ta sjansen på å prøve den. Ër det mindre bivirkninger med sprøyte eller plaster tro? Plaster fungerte bra for meg, eneste minus var at det bare ville sitte på overarmen - noe som ikke så pent ut og førte til mange spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg brukte den mens jeg ammet. Fikk uregelmessige blødninger, og gav den opp etter noen måneder :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.