Gå til innhold

I uke 24 og ultralyd i dag - JIPPII!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i dag skal jeg på ultralyd igjen, nr 5 i dette svangerskapet. Får ekstra oppfølging pga 3 MA og at jeg går på blodtynnende sprøyter. I dag skal gynekologen måle gjennomstrømningen i navlestrengen for å sjekke at alt ser fint ut.

Vi vil egentlig ikke vite kjønnet, men det _kan_ jo hende at jeg ser det i dag, likvel ( litt sånn ufrivillig...??) ! Er litt spent på om det blir jente eller gutt, jeg! Jenta mi på 7 skal være med, og hun gleder seg virkelig til å få se den lille. Etterpå skal vi gå og spise pizza og handle nye, fine regnklær til henne. Det blir koselig!

Herlig å kunne _glede_ seg til ultralyd, jeg kjenner jo spark hele dagen og vet at babyen er i live. Akkurat det er ingen selvfølge for meg, så jeg føler meg så inderlig takknemlig for denne vesle goingen der inne som klamrer seg fast!

Kommer tilbake med oppdatering om hvordan det gikk senere idag... måtte bare dele gleden med dere her inne!

Overlykkelig klem fra

Skrevet

Så koselig da! :) Kan jo hende du får sett kjønnet ja. Jeg hadde ULer hver tredje uke pga risikosvangerskap, og poden viste frem snoppen sin ofte. Hehe.. Ha en fin dag med snuppa di. :)

Gjest mikkelina
Skrevet

Å, så flott! Og jeg husker godt de fortvilende innleggene dine om abort... :-(

Håper ultralyden blir en herlig opplevelse!

Skrevet

Lykke til på UL i dag :)

Jeg skal også på ultralyd i dag, om en time faktisk. Vi skal på 3D-ul, jentene skal være med - gleder oss hele gjengen.

Jeg er i 26. uke nå.

Skrevet

Jeg blir helt varm om hjertet av innlegget ditt :)

Gleder meg til oppdateringen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...