Gjest trampoline meg her og der............... Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hvordan gikk det med trampolinene deres i stormen? Var det noen som blåste bort? 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Klok etter fjorårets skadee tjora vi trampolina fast i traktoren med kjetting. Så den ble stående. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Nei, for vi pakket den bort før vinden som var meldt kom. (Les: sambo tenkte så langt og gjorde det, jeg hadde sikkert ventet til den blåste over til naboen eller noe ;o) ) 0 Siter
Gjest sorgløs ;) Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Har det vært storm? Det har gått meg hus forbi. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Klok etter fjorårets skadee tjora vi trampolina fast i traktoren med kjetting. Så den ble stående. ''Klok etter fjorårets skadee tjora vi trampolina fast i traktoren'' Traktoren!? Av en eller annen grunn så jeg ikke for meg deg i nærheten av en traktor. 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 ''Klok etter fjorårets skadee tjora vi trampolina fast i traktoren'' Traktoren!? Av en eller annen grunn så jeg ikke for meg deg i nærheten av en traktor. *he he* Jeg stusset også litt over den der:-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 ''Klok etter fjorårets skadee tjora vi trampolina fast i traktoren'' Traktoren!? Av en eller annen grunn så jeg ikke for meg deg i nærheten av en traktor. Jeg har ikke traktor, min bedre halvdel har. :-) Opptil to stykk liketil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg har ikke traktor, min bedre halvdel har. :-) Opptil to stykk liketil. ''Jeg har ikke traktor, min bedre halvdel har. :-) Opptil to stykk liketil.'' Det er ikke min bedre halvdel du snakker om nå? *Mistenksom* ;o) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Den har ikke beveget seg en cm engang. Har heller ikke bekymret meg det minste. 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 ''Jeg har ikke traktor, min bedre halvdel har. :-) Opptil to stykk liketil.'' Det er ikke min bedre halvdel du snakker om nå? *Mistenksom* ;o) Det håper jeg da ikke ... ;-D Er vel ikke helt samme landsdel, men men ... 0 Siter
calendula Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Vår trampoline er surret fast året rundt. Bor på kysten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.