Gjest har ikke peiling på slikt. Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg leier en møblert leilighet som også innbefatter tv med rikspakken. Er det da jeg som som skal betale nrk lisens for dette tv? (utleierne betaler lisens for sitt tv i underetasjen). 0 Siter
Gjest jaddaj Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Ja, du skal betale lisensen. Vil du ikke det må du vennligst be utleieren om å ta tilbake TVn, eller eventuelt putte den i et skap. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hvis leieavtaelen inkluderer TV, så skal utleier betale dette. Du må sjekke den skriftelige avtalen dere i mellom;) 0 Siter
Gjest har ikke peiling på slikt. Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hvis leieavtaelen inkluderer TV, så skal utleier betale dette. Du må sjekke den skriftelige avtalen dere i mellom;) Utleier mente jeg måtte betale det, ellers måtte de ta tv'en. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Utleier mente jeg måtte betale det, ellers måtte de ta tv'en. Da stiller de bare TV til rådighet for deg, da må du selv betale lisens;( 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Ja, du må betale lisens, når du har din egen husholdning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.