Gå til innhold

Han er tyve år eldre enn meg

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er nickløs i kveld
Skrevet

Jeg har møtt en mann som er ca. tyve år eldre enn meg. Jeg er i førtiårene, han er over seksti. Dette plager meg, men jeg er tiltrukket av han. Han gir meg ro, nærhet og omsorg. Han stresser aldri og sexen er rolig og god. Han har tid til å ligge over hos meg, eller jeg ligger over hos han og det er utrolig godt å ligge i armkroken hans etter sex.

Sexen er ikke slik at vi river av hverandre klærne. Vi er ikke kjempeforelsket, men ...............jeg har rett og slett lyst å satse på han videre. Jeg er bare redd for at han bruker meg slik som andre menn har brukt meg før, og jeg tør ikke involvere meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mon tro om lykke har kommet din vei.... Stormforelskelse går over, skal man satse, så bør det være på noe mer varig;)

Men, ordet kjærlighet bør være i bildet! Føler du mer vennskap enn kjærlighet, så bør du rygge unna!

Hva gjelder hans følelser, om du ikke føler at han gir deg kjærlighet, så styrer du unna. I min verden, skal en mann vise mye kjærlighet før jeg tør satse....

Skrevet

Mon tro om lykke har kommet din vei.... Stormforelskelse går over, skal man satse, så bør det være på noe mer varig;)

Men, ordet kjærlighet bør være i bildet! Føler du mer vennskap enn kjærlighet, så bør du rygge unna!

Hva gjelder hans følelser, om du ikke føler at han gir deg kjærlighet, så styrer du unna. I min verden, skal en mann vise mye kjærlighet før jeg tør satse....

Han gir meg masse omsorg og i natt fortalte han meg hvor godt han likte meg. Hva kan jeg be om mer? At han sier at han elsker meg+

hidi, the scorpion
Skrevet

Han gir meg masse omsorg og i natt fortalte han meg hvor godt han likte meg. Hva kan jeg be om mer? At han sier at han elsker meg+

Ja, at han elsker deg og du elsker han;)

Skrevet

Ja, at han elsker deg og du elsker han;)

Jeg sier ikke slikt til en mann i begynnelsen av et forhold, og jeg er ikke klar for det nå. Jeg trenger mer tid, og jeg synes det er urimelig at han sier til meg at han elsker meg før han er blitt kjent med meg. Han har sagt at han liker meg veldig godt og det må da være noe.

Skrevet

Jeg sier ikke slikt til en mann i begynnelsen av et forhold, og jeg er ikke klar for det nå. Jeg trenger mer tid, og jeg synes det er urimelig at han sier til meg at han elsker meg før han er blitt kjent med meg. Han har sagt at han liker meg veldig godt og det må da være noe.

Kan dere ikke bare ta det derfra? Bare kose dere i hverandres selskap og nyte det? Man MÅ ikke nødvendigvis se for seg ekteskap og barn og volvo med en gang. :o)

Og ettersom også du er i 40-årene er vel ikke barn noe tema kanskje? Mitt råd er at du slapper av, nyter og koser deg og ser hvor det bærer hen. :o) At han sier han liker deg veldig godt er skikkelig fint synes jeg. :o)

Skrevet

Kan dere ikke bare ta det derfra? Bare kose dere i hverandres selskap og nyte det? Man MÅ ikke nødvendigvis se for seg ekteskap og barn og volvo med en gang. :o)

Og ettersom også du er i 40-årene er vel ikke barn noe tema kanskje? Mitt råd er at du slapper av, nyter og koser deg og ser hvor det bærer hen. :o) At han sier han liker deg veldig godt er skikkelig fint synes jeg. :o)

Hæ? Kan man ikke få barn når man har passert 40???

Skrevet

Joda, men om man er over 40 og innleder et forhold til en mann på over 60 så regner jeg med at man er ferdig med å få barn. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. :o) Jeg vet om en kar som er over 70 som har to småbarn, men der er fruen en gooood del år yngre.

Skrevet

Jeg tenkte vel ikke tanke om at han utnyttet deg når jeg leste dette innlegget. Men jeg hadde nok vært litt betenkt med tanke på framtiden. Hva når du er 50 og han 70. Eller du 60 og han 80???

Kjenner et par som har 14 års forskjell. I følge dem har dette gått bra i alle år, men når han ble "gammel" som 75-åring så var ikke dette så artig mer...

I hvert fall noe å tenke på.

Skrevet

Hvorfor tror du han "bruker" deg npe mer enn du "bruker" han? Enhver som involverer seg i et forhold utsetter seg selv for en risiko for hjertesorg; det gjelder også han, som sikkert vil kunne føle frykten for at denne ungmøen som du er forlater ham til fordel for noen yngre.

Men noen risker må man ta for å kunne oppleve det fine i å ha et kjærlighetsforhold. Det høres ut som om dere har en ganske normalt oppstartfase på et forhold, og ikke som om du blir "utnyttet" på noe vis.

Hvorfor ikke bare ta det steg for steg og se hvordan det utvikler seg?

Skrevet

Dere er begge to voksne mennesker - dersom du har det godt sammen med han - sats på det. Du kan ikke dømme han ut fra hva andre har gjort!

Skrevet

Vi har barn begge to, og jeg er i overgangsalderen. Barn er ikke aktuelt.

Skrevet

Barn er ikke noe tema. Vi har voksne barn begge to. Jeg tror ikke noen av oss leter etter samboer eller ektefelle, og volvo trenger vi ikke:-)

Skrevet

Dere er begge to voksne mennesker - dersom du har det godt sammen med han - sats på det. Du kan ikke dømme han ut fra hva andre har gjort!

Jeg satser på han videre:-)

Skrevet

Hvorfor tror du han "bruker" deg npe mer enn du "bruker" han? Enhver som involverer seg i et forhold utsetter seg selv for en risiko for hjertesorg; det gjelder også han, som sikkert vil kunne føle frykten for at denne ungmøen som du er forlater ham til fordel for noen yngre.

Men noen risker må man ta for å kunne oppleve det fine i å ha et kjærlighetsforhold. Det høres ut som om dere har en ganske normalt oppstartfase på et forhold, og ikke som om du blir "utnyttet" på noe vis.

Hvorfor ikke bare ta det steg for steg og se hvordan det utvikler seg?

Jeg har tenkt å se hvordan det utvikler seg, men var nok en del opptatt av aldersforskjellen i begynnelsen. Det hadde ikke gått den andre veien i hvert fall.

Skrevet

Jeg tenkte vel ikke tanke om at han utnyttet deg når jeg leste dette innlegget. Men jeg hadde nok vært litt betenkt med tanke på framtiden. Hva når du er 50 og han 70. Eller du 60 og han 80???

Kjenner et par som har 14 års forskjell. I følge dem har dette gått bra i alle år, men når han ble "gammel" som 75-åring så var ikke dette så artig mer...

I hvert fall noe å tenke på.

Har vel egentlig ikke tenkt meg en samboer eller ektefelle, og tror ikke han er der heller. Vil bare ta det som det kommer.

Skrevet

Å, jeg misunner deg!

:-)

Skrevet

Har vel egentlig ikke tenkt meg en samboer eller ektefelle, og tror ikke han er der heller. Vil bare ta det som det kommer.

Vel, er det bare en elsker du er ute etter så fungerer det jo strålende (i følge deg). Så fortsett med ting som gjør deg godt:-)

Skrevet

Barn er ikke noe tema. Vi har voksne barn begge to. Jeg tror ikke noen av oss leter etter samboer eller ektefelle, og volvo trenger vi ikke:-)

Nemlig! :o) Da er det bare å nyte det livet gir! Kooos deg! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...