Gå til innhold

- De burde heller vært hjemme på kjøkkenet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg synes ikke kvinneboksing er noe særlig pent.''

Jeg synes ikke manneboksing er særlig pent heller jeg da. Maskulint eller ikke.....

Gjest TanteBoks
Skrevet

Tydelig tegn på at han har fått seg noen slag for mye ja...

Skrevet

Å hellemin..... Det er nesten så jeg syns det er flaut at jeg kommer fra samme byen...!

Skrevet

Boksing er en møkkasport uansett om det er kvinner eller menn som står i ringen.

Når det gjelder kvinnefotball er jeg helt enig. Det er en helt annen sport, og jeg gidder ikke se denne idretten. Det er totalt uinteressant å se kvinnfolk løpe etter en ball.

Skrevet

Boksing er en møkkasport uansett om det er kvinner eller menn som står i ringen.

Når det gjelder kvinnefotball er jeg helt enig. Det er en helt annen sport, og jeg gidder ikke se denne idretten. Det er totalt uinteressant å se kvinnfolk løpe etter en ball.

''Det er totalt uinteressant å se kvinnfolk løpe etter en ball.''

Hva er egentlig formålet med en idrett? At den skal være morsom å se på? Morsom å drive med? Mosjon? Være økonomisk innbringende? Jeg syns for eksempel fotball er ganske kjedelig å se på, uansett om det er kvinner eller menn som spiller. Men jeg syns ikke at fotballspillere bør holde seg "i garasjen", "på kjøkkenet" eller "på sofaen" likevel...

Skrevet

Hva er egentlig formålet med en idrett? At den skal være morsom å se på? Morsom å drive med? Mosjon? Være økonomisk innbringende? Jeg syns for eksempel fotball er ganske kjedelig å se på, uansett om det er kvinner eller menn som spiller. Men jeg syns ikke at fotballspillere bør holde seg "i garasjen", "på kjøkkenet" eller "på sofaen" likevel...

''Jeg syns for eksempel fotball er ganske kjedelig å se på, uansett om det er kvinner eller menn som spiller. Men jeg syns ikke at fotballspillere bør holde seg "i garasjen", "på kjøkkenet" eller "på sofaen" likevel...''

Godt poeng

Skrevet

Hehe, sånne kommentarer blir bare komiske. Og Klemetsens eventuelle injurierende kraft har forsvunnet for lengst.

Husker forresten at man for 30-40 år siden sa lignende ting om damer som løp langrenn eller løp langdistanse. Det passet liksom ikke med utslitte og snørrete damer.

Skrevet

De bør selvsagt få holde på med idretten selv om jeg synes det er kjedelig å se på. Jeg har en datter som spiller fotball, og det er fint både pga det sosiale og at hun er i aktivitet. Jeg synes likevel kvinnefotball er kjedelig i forhold til når mannfolka er i aksjon.

Skrevet

De bør selvsagt få holde på med idretten selv om jeg synes det er kjedelig å se på. Jeg har en datter som spiller fotball, og det er fint både pga det sosiale og at hun er i aktivitet. Jeg synes likevel kvinnefotball er kjedelig i forhold til når mannfolka er i aksjon.

''De bør selvsagt få holde på med idretten selv om jeg synes det er kjedelig å se på.''

Fair enough, i forhold til det Ole K. sier, at "jenter skal være søte og pene og ikke slåss og få blåveiser".

Skrevet

''De bør selvsagt få holde på med idretten selv om jeg synes det er kjedelig å se på.''

Fair enough, i forhold til det Ole K. sier, at "jenter skal være søte og pene og ikke slåss og få blåveiser".

'' i forhold til det Ole K. sier, at "jenter skal være søte og pene og ikke slåss og få blåveiser''

Du glemte at de også helst skal holde seg på kjøkkenet :-).

Skrevet

'' i forhold til det Ole K. sier, at "jenter skal være søte og pene og ikke slåss og få blåveiser''

Du glemte at de også helst skal holde seg på kjøkkenet :-).

''Du glemte at de også helst skal holde seg på kjøkkenet :-).''

Ja, sorry, glemte den! HAN bør i hvert fall holde seg unna rampelyset ...

Skrevet

Jeg greier bare ikke å hisse meg opp over slike kommentarer når det kommer fra han. Det samme er om f eks Vendela Kirsebom hadde sagt det. Det ville vært langt verre om det kom fra Stoltenberg eller Erna Solberg.

Skrevet

Jeg greier bare ikke å hisse meg opp over slike kommentarer når det kommer fra han. Det samme er om f eks Vendela Kirsebom hadde sagt det. Det ville vært langt verre om det kom fra Stoltenberg eller Erna Solberg.

Enig med du!

Skrevet

Jeg synes i grunn at det aller aller meste av idrett er kjedelig å se på med mindre det er noen litt mer kunstneriske elementer i dem (turn, kunstløp, kulekjøring, stuping etc). Men jeg driver selv med idrett annen hver dag likevel, og kunne ikke tenke meg å slutte. Er dog i grunnen ganske glad for at ingen ser på meg når jeg trener :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...